از کارکنان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج تجلیل شد

به مناسبت فرا رسیدن چهارم شهریور و روز کارمند، طی مراسمی از کارکنان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی و روابط عمومی واحد کرج، همزمان با هفته دولت و روز کارمند و به بهانه بزرگداشت اعیاد غدیر و قربان مراسم باشکوهی با حضور مسئولین و کارکنان واحد کرج در سالن اجتماعات شهید مطهری این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج، ضمن تبریک اعیاد غدیر و قربان و روز کارمند، یاد شهدای گرانقدر دولت رجایی و باهنر را گرامی داشت.

رئیس واحد کرج در بخش اول سخنانش با تاکید بر اهمیت وجود مسائل اعتقادی در زندگی انسان گفت: زندگی انسان برپایه اعتقادات شکل گرفته و طی می شود و همانگونه که در اعتقادات دینی ما آمده است، قرآن کریم دارای وجوه و بطون فراوانی است.

برهانی فر ادامه داد: بر همین اساس کل عالم هستی نیز از ظاهر و باطن فراوان برخوردار است و رویدادهایی مانند اعیاد مذهبی نیز ممکن است یک ظاهر و چندین باطن داشته باشند.

وی با بیان تفاوت میان معرفت و شعور، عید قربان را حاصل تلاقی این دو دانست و اظهار داشت: پس از قربان انسان قید و بندها را گسسته و با گشتن به دور کعبه، حرکت خود برای رسیدن به کمال را آغاز می کند و برای رسیدن به این کمال نیاز به یک راهنمای مسیر دارد که همان واقعه غدیر است؛ بنابراین غدیر همان انتخاب راهنما برای حرکت و رسیدن به سعادت است.

برهانی فر در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور به دلیل تحریم ها اشاره کرد و تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی نیز مانند سایر بخش های کشور دچار این معضلات و مشکلات است و جدای از فرآیند کلی جامعه نیست.

رئیس واحد کرج ابراز امیدواری کرد: به فضل الهی این دوران سختی نیز طی خواهد شد و باور دارم که با تدبیر، مقاومت همدلی و همکاری بیشتر می توان این دانشگاه معتبر بین المللی را به سرمنزل مقصود رساند.

وی همچنین برخی از مهمترین مسائل جاری واحد کرج را با کارکنان این دانشگاه در میان گذاشت و از زحمات کارکنان دلسوز و متعهد این واحد دانشگاهی در رسیدن به جایگاه یک دانشگاه معتبر در سطح کشور و عرصه های بین المللی قدردانی نمود.

در بخش دیگری از مراسم حجت الاسلام والمسلمین داود خوشباور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز نیز با تبریک مناسبت های اخیر، طی سخنان مبسوطی به تحلیل عوامل موثر بر رویداد تاریخی و مذهبی قربان و غدیر پرداخت و از روز عید غدیر به عنوان نقطه عطفی برای سنجش معیارهای اخلاقی و انسانی نام برد.

گفتنی است در این مراسم ضمن اجرای برنامه های متنوع فرهنگی از 34 نفر از کارکنان در 21 حوزه مختلف این دانشگاه به عنوان کارمند نمونه تقدیر شد. کارکنان نمونه واحد کرج در سال 98 محسن شاهری، پنجعلی خدابنده لو، فریبا عباسپور، مرتضی دراجی، علیرضا مختاری، سیدسعدان افتخاری، محمد پولادی، ناصر یکه دهقان، مجید رنجبر آزاد، فریده فتحی، فریبا توکلی، محمدحسن عزیزی، مرتضی منصور دهقان، مرضیه مساعد، حسین نریمانی، ابوالفضل عشقی، مرضیه فلاحتی، مسلم صمدی، مهری زمانی هرکلانی، محمدعلی کهن روز، رضا مردانی، مهین دخت کشاورز، بهنازسادات مجیدپور تهرانی، مریم اخباری، معصومه درخشنده، نبی ا... فیروزبخت، زهرا خدابنده، مهرداد خواجه حسینی، شاهینه فیروزان، مینا عرفانیان، محمدرضا خرقانی، جعفر دره شیری، شهپر سیفی، کارین لادن دادور بودند که با اهدای لوح های تقدیر، از آنان قدردانی شد. همچنین به قید قرعه به 10 نفر از حاضرین جوائز نفیسی اهدا شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1025818

وب گردی

وب گردی