درخواست یک نماینده مجلس برای تعیین تکلیف حق‌التدریسی‌ها

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت:وضعیت معلمان حق‌التدریس هنوز تعیین تکلیف نشده و سرپرست وزارت آموزش و پرورش یک ماه پیش گفته که آیین‌نامه استخدام معلمان حق‌التدریس در کمیسیون اجتماعی دولت بررسی می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز ، قاسم احمدی‌لاشکی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(دوشنبه، 4 شهریور) پارلمان، در تذکری شفاهی گفت: وضعیت معلمان حق‌التدریس هنوز تعیین تکلیف نشده و سرپرست وزارت آموزش و پرورش یک ماه پیش گفته که آیین‌نامه استخدام معلمان حق‌التدریس در کمیسیون اجتماعی دولت بررسی می‌شود.

وی افزود: معاون نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش نیز گفته بود که روند اجرایی استخدام معلمان حق‌التدریس را از مهرماه شروع می‌کنیم، روز گذشته رئیس سازمان اداری و استخدامی عنوان کرده که آیین‌نامه استخدام معلمان حق‌التدریس، پس از بررسی در کمیسیون اجتماعی دولت به صحن جلسه هیئت وزیران ارسال می‌شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پایان خاطرنشان کرد: این شرایط نشان می‌دهد که مسئولان به دنبال بازی دادن معلمان حق‌التدریس هستند، مجلس در تاریخ 13 شهریور 97 قانون استخدام معلمن حق‌التدریس را تصویب کرده و دولت باید در کمیسیون اجتماعی این موضوع را نهایی کند تا این معلمان دچار چالش نشوند.

کد خبر: 1025823

وب گردی

وب گردی