کتاب وحدت امت اسلامی در سایه کتاب و سنت به زبان عربی منتشر شد

معاون پژوهشی دانشگاه مذاهب اسلامی گفت: کتاب وحدة الامة فی ظل الکتاب و السنة تالیف رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی با همکاری ناشران تونسی و مصری فعال در حوزه تقریب چاپ و منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، کتاب وحدة الامة فی ظل الکتاب و السنة (وحدت امت در سایه کتاب و سنت) تألیف حجت‌الاسلام محمدحسین مختاری استاد سطوح عالی حوزه و رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی و با همکاری ناشران تونسی و مصری فعال در حوزه تقریب مذاهب، چاپ و منتشر شد.

ندا ملکی از چاپ و انتشار کتابی وزین و جدید در زمینه تقریب مذاهب اسلامی به زبان عربی توسط انتشارات این دانشگاه خبر داد و گفت: این کتاب با مقدمه‌ دو تن از چهره های مشهور جهان اسلام؛ آیت‌الله تسخیری و استاد الجعبیری از علمای برجسته تونس به چاپ رسیده و امروز منتشر می‌شود.

معاون پژوهشی دانشگاه مذاهب اسلامی خاطرنشان کرد: تولید محتوای تقریبی به زبان‌های عربی و انگلیسی که زبان مخاطبان ماست جزو برنامه‌های دانشگاه است و این کتاب درباره این هدف به زبان عربی و در ۳۷۶ صفحه توسط انتشارات دانشگاه مذاهب اسلامی به چاپ رسیده است.

وی عنوان کرد: امیدواریم دانشجویان، اندیشمندان و فرهیختگان جهان اسلام از محتوای غنی این کتاب که به نورانیت کلام‌الله و سنت و روایات معصومین عجین است، بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1025832

وب گردی

وب گردی