انعقاد تفاهم نامه فی مابین واحد کرج و پارک علم و فناری البرز

تفاهم نامه همکاری دوجانبه دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و پارک علم و فناوری البرز با حضور روسای این مراکز به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، به منظور تعامل و همکاری مشترک در تبادل اطلاعات و امکانات، استفاده از ظرفیت ها، توانمندی های علمی، پژوهشی، آموزشی و اجرایی و در جهت حمایت از فناوران، اساتید و دانشجویان صاحب ایده، تفاهم نامه ای فی مابین دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و پارک علم و فناوری این استان منعقد شد.

محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج، در نشستی که با مسئولین پارک علم و فناوری البرز با اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت های این دانشگاه در استان در زمینه هایی همچون کشاورزی، صنعت، ایجاد اشتغال، تولید ثروت از علم، تولید ایده های جدید، تعامل با ارگان ها و سازمان های استان، اعلام آمادگی این دانشگاه را به منظور همکاری مشترک در رویدادهایی استارت آپی و کارآفرینی، توانمندسازی متخصصان، استادان و دانشجویان در رشته های علمی و عملی و کمک به رفع مشکلات و معضلات استان را اعلام نمود.

برهانی فر همکاری بیشتر علمی و اجرایی میان دانشگاه و پارک علم و فناوری استان البرز را زمینه ای برای هم افزایی این دو ارگان مهم در استان برشمرد و پیشنهاد ایجاد صندوق حمایتی مشترک را زمینه ای برای بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت های موجود در جهت منافع استان و جامعه خواند.

در این نشست از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج، سیداحسان شیرنگی معاون پژوهش و فناوری، علیرضا هژبری مدیرکل پژوهش، فرزاد نصری مدیر روابط عمومی، مجید رنجبر آزاد رئیس اداره امور پژوهشی و از سوی پارک علم و فناوری استان البرز عطاءاله ربانی رئیس پارک علم و فناوری البرز، محمدصادق سبط شیخ انصاری معاون فناوری، علیرضا شفیعی مدیر مرکز آموزش، خشایار خوش آرای مدیر مرکز رشد، مهران مهدوی مدیر روابط عمومی و علی اصغر صلواتی مدیر ساختارهای فناوری حضور داشتند که پیرامون نحوه و زمینه های همکاری به بحث و تبادل نظر نشستند.

در نهایت حاضرین با امضای تفاهم نامه زمینه همکاری های مشترک را مشخص نمودند و مقرر شد پس از انعقاد این تفاهم نامه، شیوه نامه اجرایی آن نیز تهیه و به تایید طرفین برسد.

لازم به ذکر است با انعقاد این تفاهم نامه تعاملات موثر میان دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و پارک علم و فناوری البرز در زمینه های مختلف از جمله برگزاری تورهای علمی – صنعتی- آموزشی، ایجاد بستر تعامل بیشتر شرکت های دانش بنیان موفق دانشگاه با پارک علم و فناوری، ایجاد ستاد مرکز رشد مشترک، اجرای ارزیابی و داوری طرح ها و پروژه های پارک توسط دانشگاه، جهت دهی و بهره گیری از پایان نامه های دانشجویی در راستای رفع نیازهای جامعه استان، تاسیس رشته های کاربردی متناسب با بازار کار و نیاز صنعت و ... آغاز می شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1025839

وب گردی

وب گردی