گزارش شبکه صهیونیستی از آماده‌باش ارتش این رژیم پس از تهدید حزب‌الله

یک شبکه صهیونیستی گزارش داد در پی حملات اخیر رژیم صهیونیستی به مناطقی در لبنان و سوریه، این رژیم از بیم پاسخ‌های تلافی‌جویانه به حالت آماده‌باش درآمده است.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز ، رژیم صهیونیستی بامداد دیروز (یکشنبه) به مناطقی در سوریه حمله کرد و همزمان دو پهپاد این رژیم به ضاحیه بیروت تجاوز کردند.

«سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله در سخنرانی دیروز خود در سالگرد آزادسازی «جرود عرسال» اعلام کرد، رژیم صهیونیستی پاسخ این اقدام خود را خواهد دید.

در همین راستا یک منبع امنیتی به شبکه صهیونیستی «کان» اعلام کرد، تل‌آویو بیم آن دارد که حوادث امنیتی اخیر در شمال (مرز با لبنان) و جنوب (مرز با غزه) منجر به درگیری فراگیر شود.

این شبکه صهیونیستی در ادامه گزارش داد: ایران و متحدان آن در منطقه در پاسخ به حملات اخیر در لبنان و سوریه دنبال یافتن شیوه‌های جدید برای ضربه به اسرائیل خواهند بود.

در ادامه آمده است: از دیشب بویژه پس از سخنرانی نصرالله و به منظور آمادگی برای مقابله با حملات ایران، سازمان امنیتی اسرائیل در حالتی از آماده‌باش به سر می‌برد.

بامداد یکشنبه (دیروز) رژیم صهیونیستی چند حمله هوایی به نقاطی در جنوب سوریه کرد و پدافند هوایی سوریه با این تهاجم مقابله کرد اما ساعاتی بعد حزب‌الله از شهادت دو نیروی خود بر اثر این حمله خبر داد وسید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان اعلام کرد که حزب‌الله پاسخ این اقدام رژیم صهیونیستی را خواهد داد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در اقدامی کم‌سابقه حمله هوایی به پایتخت سوریه را تایید کرد و مسئولیت آن را بر عهده گرفت و مدعی شد این حمله با هدف جلوگیری از ارسال پهپادهای تهاجمی ایران به حریم هوایی فلسطین اشغالی بوده است.

همچنین بامداد دیروز رسانه‌ها از سرنگون شدن دو پهپاد رژیم صهیونیستی در ضاحیه بیروت خبر دادند و ساعاتی بعد «محمد عفیف» مسئول رسانه‌ای در حزب‌الله لبنان اعلام کرد: حزب‌الله هیچ پهپادی را ساقط نکرده است... پرنده اول بدون اینکه آسیبی بزند، سقوط کرده و دومی بمب‌گذاری شده بوده و منفجر شده و به ساختمان مرکز رسانه‌ای حزب‌الله در ضاحیه آسیب زده است .

«آویو کوخاوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با طرح اتهامی علیه ایران در صدد توجیه حمله اخیر این رژیم به جنوب سوریه برآمد. وی ادعا کرد «ایران برای اجرای حمله به چند هدف در اسرائیل با استفاده از پهپادهای بمب‌گذاری شده برنامه‌ریزی کرده بود» .

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز (دوشنبه) مقر گروه فلسطینی «الجبهة الشعبیه لتحریر فلسطین»‌ (جبهه خلق برای آزادی فلسطین - شاخه فرماندهی کل) در «قوسایا» در «البقاع» در شرق لبنان، نزدیک مرز سوریه را هدف حمله قرار داد.

الجبهة الشعبیة در واکنش به این اقدام اعلام کرد: پیروزی‌های محور مقاومت باعث شده دشمن عقل خود را از دست بدهد، هدف قرار دادن مواضع ما در چارچوب جنگ پیشگیرانه انجام شد.

کد خبر: 1025847

وب گردی

وب گردی