۲۷ برگزیده جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی معرفی می‌شوند

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: در پاییز ۹۷ سامانه دریافت الکترونیکی آثار جشنواره کشوری الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی را راه‌اندازی کردیم و ۲۷ نفر برگزیده معرفی خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، عبدالرسول کریمی در مراسم اختتامیه پنجمین دوره جشنواره کشوری الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی که عصر امروز دوشنبه 4 شهریورماه 98 در‌ اردوگاه شهید باهنر برگزار‌ شد، اظهار کرد: دبیرخانه درس تفکر و سبک زندگی در شهر تهران از دو سال گذشته تأسیس شد. همچنین تلاش کردیم خوراک فکری خوبی را در اختیار مخاطبان قرار دهیم و در همین راستا کانال کاکتوس‌ را در‌ شبکه‌های‌ مجازی‌ راه انداختیم.

وی ادامه داد: این جشنواره با هدف تجلیل از برگزیدگان و آموزش مفاهیم تدریس نوین درس تفکر و سبک زندگی برنامه‌ریزی شده تا علاوه بر قدردانی از ایده‌های تدریس و الگوهای ارزشمند، امکان ترویج رویکردهای جدید در این زمینه براساس سند تحول بنیادین فراهم شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: سه هزار و ۱۷۲ نفر در این جشنواره شرکت و تدریس کنندگان این درس ۳۳۹ نمایش و طرح درس به دبیرخانه ارسال کردند.

کریمی خاطرنشان کرد: داوری این جشنواره از دی ۹۷ آغاز شد و شهر تهران در پاییز ۹۷ سامانه دریافت الکترونیکی آثار این جشنواره را راه‌اندازی کرد. ۲۷ نفر برگزیده نیز در جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی معرفی خواهند شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران در پایان بر لزوم فراگیری مهارت دانشی، فنی و آداب مهارت‌های زندگی دانش‌آموزان تأکید کرد و گفت: برای دانش‌آموزانی که شناخت دقیقی‌ از ارزش‌های خود داشته باشند، مشکلی ایجاد نخواهد شد.

انتهای‌ پیام/

کد خبر: 1025849

وب گردی

وب گردی