درس سبک زندگی در برخی مدارس مورد بی‌مهری قرار گرفته است

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: متأسفانه در برخی از مدارس درس تفکر و سبک زندگی مورد کم لطفی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، عبدالرضا فولادوند در مراسم اختتامیه پنجمین دوره جشنواره کشوری الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی که عصر امروز در‌ اردوگاه شهید باهنر برگزار‌ شد، اظهار کرد: تجلیل از درس سبک زندگی نیاز جامعه است در شرایطی که پیشرفت تکنولوژی باعث افزایش آسیب‌های اجتماعی شده است.

وی ادامه داد: متأسفانه در برخی از مدارس درس تفکر و سبک زندگی مورد کم لطفی قرار گرفته است. در حال حاضر باید جامعه هدف یعنی دانش‌آموزان را تحت تاثیر قرار دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: دانشجویان در مراودات، رفتارهای روزمره و سبک زندگی دچار مشکل هستند، برای آموزش این رفتارها باید تلاش کرد.

وی بیان کرد: نتوانسته‌ایم آنطور که باید نیازهای جدید دانش‌آموزان را شناسایی و برای آن راه حل ارائه کنیم. انتظار داریم دانش‌آموزان در جامعه امروزی با دوستان خود ارتباط برقرار کنند، اما در این زمینه موفق نبودیم و هنوز نتوانسته‌ایم کلاسی رسمی با این عنوان پیش‌بینی کنیم، همچنین نتوانسته‌ایم آموزش اخلاق را در برنامه‌های آموزشی خود جای دهیم، باید تلاش کنیم فراخور نیاز آموزش گیرندگان، خدمات آموزشی ارائه دهیم.

فولادوند در پایان تأکید کرد: باید به تناسب نیاز فرزندان گام‌های مناسبی برداریم، اگر بناست تحول در حوزه رفتارها، سبک زندگی در جامعه زندگی اتفاق بیفتد، مربیان و معلمان تربیتی پرچمدار آن خواهند بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1025868

وب گردی

وب گردی