جلسه علنی مجلس آغاز شد/ رسیدگی به لایحه تجارت در دستور کار

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل و با تاخیر یک ساعت و نیمه و به دلیل به حد نصاب نرسیدن حضور نمایندگان در صحن پارلمان آغاز شد؛ ادامه رسیدگی به لایحه تجارت در دستور کار است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز ، جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل و با تاخیر فراوان به دلیل به حد نصاب نرسیدن و عدم حضور نمایندگان در صحن پارلمان بالاخره با حضور 192 نماینده حاضر به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در رابطه با لایحه تجارت، بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد تشکیل وزارت تجارت و خدمات بازرگانی، بررسی گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات و آیین‌ دادرسی دیوان عدالت اداری و بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح استفساریه بند ۲ ماده ۲ قانون مالیات‌های مستقیم از جمله دستورکارهای نشست امروز مجلس است.

وکلای ملت همچنین به بررسی گزارش کمیسیون عمران در خصوص لایحه موافقت‌نامه سرویس‌های هوایی دو جانبه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت کشور کویت و بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح اصلاح ماده ۱۳۳ قانون مالیات‌های مستقیم خواهند پرداخت.

کد خبر: 1025919

وب گردی

وب گردی