شهرداری به دنبال سرمایه گذار برای پارک آبی آزادگان است

رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران گفت: تهران از منظر پارک‌های آبی هنوز اشباع نشده و ظرفیت این را دارد که فضاهای تفریحی مانند پارک آبی آزادگان در آن بیشتر شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، بشیر نظری رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران با اشاره به وضعیت بدون استفاده پارک آبی آزادگان گفت: مسئولیت پارک آبی آزادگان با سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های عمومی شهرداری تهران است.

عضو شورای شهر تهران گفت: در آخرین گفت‌وگویی که با آقای بنار رئیس این سازمان داشتم او به من تاکید کرد که این موضوع را پیگیری می کند تا برای پارک آبی آزادگان سرمایه‌گذار پیدا کند و امیدوارم که هر چه زودتر این اتفاق رخ دهد چون پارک آبی آزادگان یکی از ظرفیت‌های بزرگ ورزش‌‌های آبی شهر تهران است که الان چند سال است بدون استفاده مانده و اگر بهره‌ برداری شود شهروندان می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه شهر تهران ظرفیت این را دارد که فضاهای تفریحی مانند پارک آبی آزادگان در آن بیشتر شود، گفت: البته اکنون هم فضاهایی وجود دارد که شهروندان می‌توانند از آن استفاده کنند.

نظری گفت: اگرچه فضای استخر‌های شهر تهران مناسب است اما پارک‌های آبی امکانات بیشتری برای تفریحات آبی دارند که می‌توانند در شهر تهران جوابگوی نیازهای مردم تهران باشد اما این ظرفیت همچنان وجود دارد و تهران از این منظر هنوز اشباع نشده است.

باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام /

کد خبر: 1025928

وب گردی

وب گردی