پشتیبانی مرکز نوآوری مانا از 20 تیم فناوری  زنان

رئیس مرکز نوآوری مانا گفت: این مرکز، ظرفیت پشتیبانی از ۲۰ تیم با محوریت توسعه فعالیت زنان در حوزه نوآوری را دارد، در حال حاضر پنج تیم در مرحله شتاب‌دهی با سرمایه ۴۵۰ میلیون تومان‌ مشغول به فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار گروه علم فناوری ایسکانیوز، حکیمه فری‌زاده رئیس مرکز نوآوری مانا در مراسم افتتاحیه مرکز نوآوری بانوان دانشگاه علم و صنعت مانا که در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد، گفت: این مرکز نتیجه تلاش سه ساله گروه ماناست که براساس تجربه‌ها بستر طراحی و بومی سازی شد.

رئیس مرکز نوآوری مانا تصریح کرد: در حال حاضر پنج تیم در مرحله شتاب‌دهی با ۴۵۰ میلیون سرمایه و ۶ تیم در مرحله پیش شتاب‌دهی با ۵۰ میلیون سرمایه و تسهیلات مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: مرکز نوآوری مانا ظرفیت پشتیبانی از ۲۰ تیم با محوریت زنان را دارد. تفاوت مرکز نوآوری مانا با دیگر مراکز نوآوری از لحاظ زیرساختی است. این مرکز با ایجاد فضایی مناسب سعی دارد محیطی ایمن و آرام برای بانوان نوآور و فناور ایجاد کند.

فری‌زاده خاطرنشان کرد: مرکز نوآوری مانا خدمات شادمانا را ارائه می‌دهد که شامل فضایی مناسب برای نگهداری از نوزادان و کودکان است تا مادر بتواند با خیالی آسوده و راحت به کارش برسد. این مرکز در تلاش است که خدماتی را به بانوان ارائه دهد تا هیچ مادر و زنی از محیط فناوری و نوآوری دور نماند.


انتهای پیام/

کد خبر: 1025949

وب گردی

وب گردی