توانسته‌ایم یک قدرت بازدارنده ایجاد کنیم

وزیر اطلاعات با بیان اینکه ایران در اتخاذ تصمیمات خود هیج نیازی به اجازه دیگر کشورها ندارد، گفت: با همت فرزندان و نخبگان توانسته‌ایم یک قدرت بازدارنده ایجاد کنیم.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز ، مراسم بزرگداشت شهدای شهریور در مجتمع فرهنگی رفاه با حضور حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات، سردار محمد یزدی فرمانده سپاه تهران بزرگ، محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران و محسن رفیق دوست وزیر سپاه در دوران دفاع مقدس برگزار شد.

حجت الاسلام علوی در این مراسم طی سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی از جمله شهیدان رجائی و باهنر اظهار داشت: امروز عزت و سربلندی انقلاب اسلامی ایران ریشه در خون، راه و پیام شهدا دارد و موجب شده همه جهان با دیده کرامت به این ملت نگاه کنند.

وی با بیان اینکه قدرت و عزت یک کشور در توان دفاعی و بازدارندگی آن سنجیده می‌شود، افزود: امروز ایران اسلامی با همت فرزندان و نخبگان توان بسیار بالایی دارد و توانسته یک قدرت بازدارنده ایجاد کند.

وزیر اطلاعات گفت: برخی کشورها امکانات و تجهیزات نظامی بیشتری از ایران دارند اما به لحاظ بازدارندگی و استقلال صاحب جایگاه ایران اسلامی نیستند. آنها بدون اجازه آمریکا توان تصمیم گیری سیاسی ندارند.

وی با بیان اینکه ایران در اتخاذ تصمیمات خود هیج نیازی به اجازه دیگر کشورها ندارد، گفت: عزت و اراده سیاسی یک کشور منحصرا وابسته به توان دفاعی نیست بلکه استقلال و روحیه آن ملت است که عزت و اراده سیاسی برای آن کشور می‌آورد.

کد خبر: 1025957

وب گردی

وب گردی