رویکرد جدید سپاه پاسداران راه‌اندازی مراکز علمی  و توجه به حوزه دانش‌بنیان است

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان رامسر گفت: رویکرد جدید مجموعه سپاه به سمت‌وسوی بسیج سازندگی، پایگاه‌های علمی، راه‌اندازی مراکز علمی پژوهشی و بحث دانش‌بنیان است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، پیش از ظهر امروز رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی رامسر با محمدرضا خمسیه فرمانده سپاه مقاومت شهرستان رامسر دیدار و گفتگو کردند.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان رامسر در این دیدار بیان کرد: مسئله علم و پژوهش یکی از مؤلفه‌های قدرت در کشورهای دنیا به‌خصوص ایران است و اهمیت این موضوع تا جایی است که مقام معظم رهبری در بحث گام دوم انقلاب اسلامی به اولین نکته‌ای که اشاره می‌کنند همین بحث علم و پژوهش است.

خمسیه افزود: رویکرد جدید مجموعه سپاه به سمت‌وسوی بسیج سازندگی، پایگاه‌های علمی، راه‌اندازی مراکز علمی ـ پژوهشی و بحث دانش‌بنیان است و اگر بتوانیم این فضا را باهم هماهنگ کرده و انسجام خوبی را شکل دهیم، قطعاً در آینده اتفاقات خوبی پیش‌رو خواهیم داشت.

وی یادآور شد: اضافه‌ شدن رشته‌های جدید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر با توجه به ظرفیت و نیاز این شهرستان می‌تواند اتفاق بسیار خوب و پسندیده‌ای برای جوانان باشد و با توجه به موقعیت توریستی شهر رامسر، راه‌اندازی رشته گردشگری در این واحد دانشگاهی کمک بسیار زیادی به مجموعه شهرستان خواهد کرد.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان رامسر با اشاره به ظرفیت علمی استادان در دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: امیدواریم در آینده بتوانیم در راستای همکاری بیشتر در کارگروه‌های تخصصی علمی ـ پژوهشی و مرکز رشد که یک مرکز مستقل در سپاه پاسداران است از ظرفیت‌های علمی استادان و اعضای هیئت‌علمی در دانشگاه استفاده کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رامسر نیز گفت: جایگاه سپاه پاسداران پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و حال بر کسی پوشیده نیست و بیشترین خدمت را در این مدت سپاه به میهن اسلامی داشته و امنیت همه‌جانبه در کشور در سایه وجود نیروهای نظامی و انتظامی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و مدیون حضور با صلابت این عزیزان هستیم.

علیرضا یکرنگی اضافه کرد: یکی از ویژگی‌های مهم دانشگاه آزاد اسلامی علمی و پژوهشی بودن آن است سعی می‌کنیم برای اعتلای بهتر کشور در کنار پژوهش و علم‌آموزی دانشگاهی بسازیم که در وهله نخست در تراز انقلاب اسلامی باشد.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی مشترک دانشگاه و مجموعه بسیج و سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی رامسر در راستای اهداف جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و همواره در کنار دستگاه‌های اجرایی بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1025994

وب گردی

وب گردی