برگزاری دومین همایش بزرگ دوچرخه سواری/ 300 تهرانی شرکت کردند

دومین همایش بزرگ دوچرخه سواری با حضور مدیران شهری منطقه 13 ، قهرمانان ، پیشکسوتان ورزشی و اقشار مختلف مردم ، با شعار " تهران شهری برای همشهردار منطقه 13ه" با همکاری هیئت دوچرخه سواری شمال شرق تهران و به همت شهرداری منطقه 13 در شرق تهران برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز ، مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه 13 با اشاره به اهداف شهرداری تهران مبنی بر استفاده از حمل و نقل پاک و ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و رغبت بیشتر جوانان به ورزش همگانی گفت: این همایش صبح امروز از بوستان سیمرغ با رکاب زنی 300 شهروند از گروه های سنی مختلف به سمت بوستان پیروزی آغاز شد که در ادامه این منطقه با برپایی استیجی همراه با برنامه های متنوع شاد و فرهنگی از جمله تجلیل از حسین حاجیان قهرمان ملی دوچرخه سواری واهدای جوایز به قید قرعه به شرکت گنندگان در همایش میزبان شهروندان بود.

وی با بیان اینکه برای توسعه ورزش های همگانی باید شهروندان را برای حضور در عرصه ورزش تشویق کرد افزود: در این راستا، شهرداری منطقه ضمن فراهم ساختن زیر ساخت های لازم با احداث مسیر های دوچرخه در معابر و بوستان ها و تدارک رویداد های ورزشی برای توسعه ورزش همگانی گام بر می دارد.

وی گفت: شهروندان با حضور در همایش های دوچرخه سواری، زمینه آشنایی فرزندان خود را با این رشته ورزشی سالم و مفرح فراهم کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026004

وب گردی

وب گردی