خون برادران و خواهران مسلمان روی زمین است؛ کجاست واکنش جدی‌تان؟

دانش آموزان انجمن اسلامی کشور در بیانیه‌ای در واکنش به وقایع کشمیر نوشتند: خون برادران و خواهران مسلمان روی زمین است؛ کجاست واکنش جدی‌تان؟

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، در حالی که جنایت های شدید علیه مردم منطقه کشمیر در حال وقوع است، و در سایه انفعال محافل حقوق بشری و سازمان های اسلامی، دانش آموزان قرارگاه ملی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با حضور در نماز جمعه شهرهای مختلف کشور و تنظیم طومار، نسبت به این فاجعه انسانی واکنش نشان دادند. متن این بیانیه که توسط اعضای قراراه ملی اتحادیه انجمن های اسلامی به نمایندگی از دانش آموزان انجمن اسلامی سراسر کشور نوشته شده به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
و نرید ان نمن علی اللذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین «قصص آیه5»

منطقه کشمیر این روز ها درگیر داستان تکراری استبداد انگلیسی شده است و استعمار روباه پیر زهر خود را نه تنها بر دل شیعیان و محبین اهل بیت، بلکه بر دل هر انسان آزاده ای ریخته است. قتل عام شیعیان و پیروان خاندان عصمت و سکوت سنگین رسانه ای و بین المللی حتی کشور های اسلامی داغ مسلمانان را تازه کرده است. مسلمانان آزاده و مستضعفی که تنها به جرم ایمان، و درخواست استقلال توسط برخی انسان نماها سرکوب می شوند. به نحوی که حتی خبر های این منطقه ی مظلوم به گوش نزدیک ترین همسایگان هم نمی رسد. پیام ما به مردم مظلوم کشمیر این است که مقاومت کنید که وعده پیروزی نزدیک است.


ما دانش آموزان عضو انجمن های اسلامی دانش اموزان ضمن محکومیت شدید اقدام خلاف مقررات بین‌المللی و رفتارهای جنایتکارانه و غیرانسانی در قتل عام شیعیان کشمیر از دولت های اسلامی سئوال می کنیم که چه اتفاقی مهم تر از ریختن خون ده ها تن از برادران و خواهران مسلمان می تواند رخ دهد که شما نسبت به آن واکنش جدی نشان دهید؟ ما از شما میخواهیم که با وحدت خود در سطح بین المللی جلوی این اقدام خصمانه بایستید و نگذارید قصه تلخ استعمار و جنایت برای امت اسلامی تکرار شود و از کشور پاکستان و هندوستان خواستاریم هر چه سریع تر مشکلات این منطقه را رفع کنند تا به مردم بی گناه آسیبی نرسد.
و اصبر و ما صبرک الا بالله و لا تحزن علیهم و لا تک فی ضیق مما یمکرون «نحل ایه 127»
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

گفتنی است علاوه بر این بیانیه، مجموعه اقدامات فرهنگی نیز توسط دانش آموزان انجمن های اسلامی در حاشیه برگزاری نماز جمعه برگزار شد که مورد توجه و استقبال نمازگزاران واقع شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026013

وب گردی

وب گردی