برگزاری دومین اردوی جهادی «کمیته سلامت در بلایا و حوادث طبیعی دانشگاه آزاد اسلامی» در لرستان

دومین اردوی جهادی «کمیته سلامت در بلایا و حوادث طبیعی دانشگاه آزاد اسلامی» در مناطق سیل‌زده و روستاهای استان لرستان برگزار می شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در راستای تداوم حرکت جهادی «کمیته سلامت در بلایا و حوادث طبیعی دانشگاه آزاد اسلامی»، دومین اردوی جهادی به منظور ارائه خدمات درمانی در مناطق روستایی استان لرستان از ۷ تا ۱۴ شهریور به مدت یک هفته با مشارکت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برگزار می شود.

این اردو با حضور دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارکنان در رشته‌های تخصصی مرتبط با علوم پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، بهداشت محیط، روانشناسی بالینی و دامپزشکی واحدهای دانشگاهی مختلف این دانشگاه برگزار می شود.

نخستین اردوی جهانی کمیته سلامت در بلایا و حوادث طبیعی دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان های سیل زده لرستان و خوزستان به مدت یکماه (از ۲۰ تیر تا ۲۰ مرداد سال جاری) برگزار شد که جهادگران به ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مردم این مناطق پرداختند.

در نخستین اردو در مجموع به ۹۰ روستا در استان های مذکور با حضور ۱۱۴ دواطلب در رشته های علوم پزشکی، دامپزشکی و روانشناسی خدمت رسانی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026052

وب گردی

وب گردی