دانشگاه محل تربیت مهم‌ترین سرمایه کشور یعنی نیروی انسانی است

مسئول نشریات و مطبوعات سازمان اسلامی دانشجویان ایران گفت: دانشگاه محل تربیت مهمترین سرمایه کشور یعنی نیروی انسانی است و زیرساخت پیشرفت و توسعه کشور محسوب می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی، دهمین کنگره سالیانه سازمان اسلامی دانشجویان ایران (سادا) در سازمان مرکزی برگزار می‌شود.

محمدامین دلفاردی در این باره اظهار کرد: دانشگاه محل تربیت مهمترین سرمایه کشور یعنی نیروی انسانی است، بنابراین دانشگاه مهم‌ترین زیرساخت پیشرفت و توسعه کشور محسوب می‌شود. از مهم‌ترین رسالت‌هایی که بر عهده سازمان اسلامی دانشجویان ایران به عنوان بازوی اصلی تربیت بینش سیاسی دانشجویان در دانشگاه، برگزاری همایش‌ها و کنگره‌های دینی و سیاسی است. برگزاری کنگره سالانه سازمان اسلامی دانشجویان ایران با شعار «انقلاب اسلامی، چله دوم، رویش دوباره» سبب ارتقای معرفت دینی و سیاسی و افزایش مهارت‌های تشکیلاتی دانشجویان می‌شود.

وی با بیان اینکه دهمین کنگره سالیانه سازمان اسلامی دانشجویان ایران از 9 تا 12 شهریورماه 98 در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد، افزود: در حال حاضر تجربه 40 ساله‌ای داریم و آن را از منظر علم اسلامی و سیاسی با استفاده از ابزارهای مفهومی و نظری به وسیله استادان مجرب در قالب کارگاه‌های آموزشی به دانشجویان و فعالان تشکل‌های دانشجویی منتقل می‌کنیم.

مسئول نشریات و مطبوعات سازمان اسلامی دانشجویان ایران تصریح کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های مد نظر سازمان در این کنگره می‌توان به برگزاری انتخابات سالانه اتحادیه با شرکت تشکل‌های زیر مجموعه سازمان اسلامی دانشجویان ایران اشاره کرد. از برنامه‌های دیگری شامل برگزاری مجمع دبیران اتحادیه و تجلیل از اعضای سابق شورای مرکزی سازمان اسلامی دانشجویان ایران هم می‌توان نام برد.

دلفاردی در پایان گفت: انتظار ما این است که بتوانیم تصویر نسبتاً جامع و معتبری از این کارنامه 40 ساله ترسیم کنیم که برای دهه پنجمی که ما وارد آن می شویم، عظمتی است. فکر می‌کنم این اقدام، حرکتی نسبتاً روشن است و امیدوارم بیشترین خروجی ممکن را از برگزاری این کنگره داشته باشیم، چرا که ارتقای بینش دینی و سیاسی و تقویت توان تشکیلاتی تشکل‌ها باعث افزایش سطح فعالیت‌های اتحادیه و تشکل‌های عضو اتحادیه می‌شود. این مهم باعث خواهد شد که دیگر انجام کارهای بزرگ برای تشکل‌ها و سازمان اسلامی دانشجویان ایران دور از دسترس نباشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026102

وب گردی

وب گردی