«سرباز روبات» روسیه ماموریت خود را در فضا آغاز کرد

فضاپیمای روسی که حامل ربات انسان نما بود به ایستگاه فضایی بین المللی متصل شد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، بر اساس گزارش های منتشر شده فضاپیمای ساخت روسیه که حامل ربات انسان نما بود ، به ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) متصل شد.

بر اساس بیانیه منتشر شده توسط آژانس فضایی فدرال روسیه (ROSCOSMOS) ، فضاپیمای سایوز که علاوه بر حمل مواد غذایی ، دارو و تجهیزات ، حامل روبات انسان نما مدل "Skybot F-850" است ، در دومین تلاش توانست به ISS متصل شود.

دیمیتری روگوزین ، رئیس ROSCOSMOS ، که پس از برقراری ارتباط موفق سایوز با ایستگاه فضایی ، در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که قرار است این روبات پس از انجام ماموریت های لازم ، در تاریخ 7 سپتامبر به زمین برگردد.

کپسول حامل ربات انسان نما به نام « FEDOR » ، که برای استفاده در ماموریت هایی مانند راهپیمایی فضایی که می تواند برای انسان خطرناک باشد ، تولید شده است ، در تاریخ 22 اوت از پایگاه فضایی بایکونور قزاقستان به فضا پرتاب شده بود.

پس از رسیدن به ISS ، این فضاپیما به دلیل مشکلی که در سیستم UUİ آن به وجود آمده بود ، در اولین تلاش نتوانسته بود به ایستگاه فضایی متصل شود.

FEDOR که با همکاری دو شرکت « Android Technics » و « Advanced Rsearch Fund » ساخته شده است ، در دو فیلم که اخیر منتشر شده توانست مهارت خود در استفاده همزمان از دو اسلحه با دقت بالا را به خوبی نشان دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026175

وب گردی

وب گردی