تحول در علوم انسانی و تقویت نیروی ممتاز اسلامی، دو مأموریت دانشگاه امام صادق(ع)

رئیس دانشگاه امام صادق (ع) گفت: مقام معظم رهبری دو محور اصلی تحول علوم انسانی و تقویت نیروی ممتاز اسلامی را برای دانشگاه ترسیم کرده‌اند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت‌الاسلام حسینعلی سعدی در نخستین گردهمایی دانش‌آموختگان دانشگاه امام صادق (ع) که صبح امروز پنج‌شنبه هفتم شهریورماه 98 برگزار شد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری بعد از رحلت آیت‌الله مهدوی‌کنی، گام دوم دانشگاه امام صادق (ع) را در راستای گام دوم انقلاب ابلاغ کرده و دو محور اصلی را برای تحول در علوم انسانی و تقویت نیروی ممتاز اسلامی به عنوان مأموریت‌های این دانشگاه برشمردند.

وی افزود: دانشگاه امام صادق (ع) برای داشتن حاکمانی در تراز انقلاب و این‌که مهندسی ایرانی با علوم انسانی محقق شود، گام‌های خوبی را برداشته است. در واقع با ارتباط دانش‌آموختگان و دانشگاه در آینده‌ای نزدیک شاهد دستاوردها و پیشرفت‌های علمی و فناوری زیادی خواهیم بود.

رئیس دانشگاه امام صادق (ع) تصریح کرد: استفاده از ظرفیت دانش‌آموختگان در تشکیل انجمن‌های اسلامی و همچنین استفاده از تجربه علمی آنها در اجرای مأموریت‌های علمی و آموزشی دانشگاه در دستور کار قرار دارد.

سعدی خاطرنشان کرد: مقوله‌هایی مانند طراحی حکمرانی علوم انسانی و اسلامی و تربیت نیروی انسانی ممتاز از اولویت‌های این دانشگاه در سال تحصیلی جدید است، به‌طوری که مرکز نوآوری برای استفاده از ظرفیت و پتانسیل دانش‌آموختگان دانشگاه تأسیس کرده‌ایم.

وی در پایان گفت: مرکز نوآوری دانشگاه امام صادق (ع) در مسیر تحقق پارک علم و فناوری تشکیل شده است و می‌تواند با استفاده از تخصص و مهارت دانش‌‌آموختگان، دستاوردهای قابل توجهی به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026189

وب گردی

وب گردی