رقابت ۱۰ تیم در مسابقات کشتی فرنگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

مسابقات کشتی فرنگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با رقابت ۱۰ تیم از استان‌های مختلف در واحد مرودشت این دانشگاه در حال برگزاری است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت، مراسم افتتاحیه مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یادواره شهدای مدافع حرم به میزبانی واحد مرودشت در مجموعه ورزشی امام علی (ع) این واحد دانشگاهی در حال برگزاری است.

تعداد ۱۰ تیم از دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های تهران، البرز، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، خوزستان، کردستان، کرمان، گیلان و فارس در مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی حضور دارند. پیش از برگزاری این مراسم وزن‌کشی وزن‌های مختلف در رشته فرنگی در محل سالن ورزشی امام علی (ع) این دانشگاه انجام شد و کشتی‌گیران حریفان خود را در اوزان مختلف شناختند.

کمال جوانمرد مدیرکل ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم گفت: علاوه بر اینکه این مسابقات، مسابقات قهرمانی کشور است، انتخابی لیگ برتر هم هست. امسال دانشگاه آزاد اسلامی در ۲۴ رشته در لیگ برتر کشور شرکت می‌کند ازجمله در کشتی آزاد و فرنگی که قهرمانی این مسابقات را برای اردوی انتخابی مسابقات لیگ برتر انتخاب می‌کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026219

وب گردی

وب گردی