تشکیل ستاد استقبال از دانشجویان جدیدالورود در واحد بندرعباس

مدیر کل دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس از تشکیل ستاد استقبال از دانشجویان ورودی جدید خبر داد و افزود: با برگزاری جلسات متعدد در این زمینه، ستادی متشکل از حوزه های مختلف جهت استقبال از ورودیان جدید شکل گرفته و آمادگی لازم با اعلام نتایج نهایی در این واحد دانشگاهی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، فروغ زارعی مدیر کل دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس در جلسه هماهنگی اعضای این ستاد گفت: همزمان با شروع ثبت نام دانشجویان کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور، این ستاد آمادگی دارد تا با استقبال، راهنمایی، مشاوره و ... در خدمت دانشجویان ورودی جدید باشد.

وی افزود: با مکاتبات و هماهنگی های انجام شده در پایانه های مسافربری( ایستگاه راه آهن، فرودگاه بندرعباس و ترمینال اتوبوس رانی ) باجه های ستاد استقبال در این مکان ها نیز مستقر می شوند تا در بدو ورود این عزیزان به شهر بندرعباس با دادن نقشه های راهنما و خوش آمد گویی به استقبال این عزیزان بروند.

مدیر دانشجویی با بیان اینکه در این راستا، ستاد استقبال از دانشجویان ورودی جدید مستقر در ورودی دانشگاه نیز، با استقبال از دانشجویان و خانواده های آنان در بدو ورود به دانشگاه، با اهدا بسته های فرهنگی، دفترچه توجیهی، نقشه راهنما و راهنمای مراحل ثبت نام همراه با دادن گل و شربت به ورودیان جدید، از آنان استقبال می شود.

وی تشریح کرد: به دلیل گرمای هوا در بندرعباس ، مکانی خنک جهت استراحت موقت ورودیان جدید و خانواده هایشان در دانشگاه در محل ثبت نام تدارک دیده شده تا دانشجویان بتوانند به راحتی مراحل ثبت نام حضوری خود را به طور متمرکز در این مجتمع آموزشی تکمیل نمایند.

زارعی به داوطلبان ورودی جدید متذکر شد: دانشجویان باید کلیه مدارک ضروری و لازم ثبت نام را که در سایت واحد های دانشگاهی و مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شده به همراه داشته باشند.

وی در پایان گفت: این ستاد با آغاز زمان ثبت نام به طور رسمی کار خود را آغاز و تا پایان زمان ثبت نام در تمام مقاطع تحصیلی دایر خواهد بود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1026258

وب گردی

وب گردی