تعویض رایگان صفحه شکسته ساعت‌های اپل

شرکت اپل اعلام کرده است که صفحه نمایش ساعت‌های سری 2 و 3 را که شکسته‌اند به‌طور رایگان تعویض خواهد کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز به نقل از انگجت، شرکت اپل اعلام کرد که ممکن است یک شکاف ناگهانی در لبه‌های صفحه نمایش اپل واچ ایجاد شود که نیاز به تعویض داشته باشد.

این شرکت برنامه تعویض صفحه نمایش را برای دستگاه‌های Apple Watch Series و Series 3 راه‌اندازی کرده است و تأیید می‌کند که کاربران قبل از رسیدن آسیب به تمام صفحه نمایش آن را تعویض کنند.

این غول فناوری اعلام کرد که این اتفاق ممکن است نادر باشد، با این حال صفحه نمایش‌های شکسته را برای سری 2 و 3 دستگاه‌های آلومینیومی از جمله مدل‌های Nike+ (که در یک بازه زمانی خاص به فروش رسید) تعویض می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه‌های واجد شرایط می‌توانید سند پشتیبانی اپل را بررسی کنید. این شرکت مدل‌های Watch Series 2 فروخته شده بین سپتامبر 2016 تا سپتامبر 2017، Watch Nike + Series 2 فروخته شده از اکتبر 2016 تا اکتبر 2017، ساعت سری 3 GPS و GPS + Cellular از سپتامبر 2017 تا سپتامبر 2019 و Watch Nike + Series 3 GPS و GPS + Cellular که بین اکتبر 2017 و سپتامبر 2019 فروخته شده را تعویض می‌کند.

برای اینکار افراد با مرکز پشتیبانی اپل تماس گرفته و پس از آن این شرکت با بررسی دستگاه مربوط، صلاحیت تعویض آن را تایید و این طرح را روی آن اجرا خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026264

وب گردی

وب گردی