نفرات برتر مسابقات دو‌و‌میدانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کشور معرفی شدند

مراسم اختتامیه مسابقات دوومیدانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کشور با حضور رئیس واحد تهران جنوب، نماینده اداره کل ورزش استان تهران و جمعی از مسئولین و اعضای خانواده دوومیدانی در مجموعه ورزشی انقلاب با معرفی نفرات برتر برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب، مراسم اختتامیه مسابقات دوومیدانی کشوری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور رامین خواجوی رئیس واحد تهران جنوب، نماینده اداره کل ورزش استان تهران و جمعی از مسئولین و اعضای خانواده دوومیدانی در مجموعه ورزشی انقلاب با معرفی نفرات برتر برگزار شد.

مسابقات دوومیدانی قهرمانی پسران دانشگاه آزاد اسلامی با شرکت ۱۳ تیم و ۸۰ ورزشکار از استان‌های فارس، کرمانشاه، کرمان، تهران، همدان، کردستان، قزوین، مهدی‌شهر، یزد، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، زنجان و واحد علوم و تحقیقات برگزار شد که تیم استان تهران با شکست حریفان خود به مقام قهرمانی دست یافت. همچنین تیم‌های استان فارس و یزد به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

این مسابقات در ۹ ماده سرعتی، موانع، پرش و پرتاب‌ها، طی دو روز به رقابت پرداختند که نتیجه رقابت‌های دانشجویان در پرش سه گام با موفقیت امیرعلی داوری از واحد تهران جنوب به عنوان مقام نخست، علی محمدینیا از استان فارس به عنوان مقام دوم و علی صفایی از استان فارس به عنوان مقام سوم معرفی شدند. همچنین در رقابت‌های پرش با نیزه محمدرضا اصلانی از یزد به عنوان مقام نخست و محمدامین قاسمی از یزد و نیما نجارباشی از واحد علوم و تحقیقات به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

همچنین در رقابت‌های ۸۰۰ متر نیز میلاد فراهانی از استان کردستان به عنوان مقام نخست،‌ جمال دادور از استان چهارمحال و بختیاری و حمیدرضا چگینی از استان قزوین به عناوین دوم و سوم رسیدند. نتایج رقابت‌های پرتاب چکش نیز به سود بهزاد صبوری‌راد از استان فارس به عنوان مقام نخست و پیام سبکی از واحد تهران جنوب به عنوان مقام دوم و مسعود جهان‌تاش از واحد علوم و تحقیقات در سکوی سوم به اتمام رسید. نتایج مسابقات ۱۱۰ متر با مانع با موفقیت علی قنبری از استان کرمانشاه،‌ پیمان باباخانی از استان کردستان و محمدرضا اصلانی از استان یزد به ترتیب از نفر نخست تا سوم ثبت شد.

رقابت‌های ۵ هزار متر نیز با کسب مقام نخست از سوی حسن صالحی امین از همدان، مقام دوم از سوی محمد زارع از استان یزد و مقام سوم از سوی علی نبی عبدالیوسفی از استان فارس کار خود را به پایان رساند. نتایج رقابت‌های ۴ در ۱۰۰ متر با معرفی سبحان قزوین، مسعود باقری، مسلم محمدی و علی قنبری از استان کرمانشاه به عنوان مقام نخست، مهدی فلاح، ایمان عبداللهی، روزبه خوش‌باطن و علیرضا تقوی از استان قزوین به عنوان مقام دوم و علی اسماعیلی، مهدی دولت‌آبادی، سپهر شورشی و آرمین سیفان از واحد تهران جنوب به عنوان مقام سوم ثبت شد.

مسابقات پرتاب وزنه نیز کار خود را به کسب مقام نخست حسین روزگار از استان فارس، مقام دوم علی مقصودی از استان چهارمحال و بختیاری، مقام سوم محمدحسین محمد موحدی نصب از استان کرمان کار خود را به پایان رساند. در رقابت‌های ۴۰۰ متر نیز علی فرمانی از واحد تهران جنوب به عنوان مقام نخست، مسعود باقری‌راد از استان کرمانشاه به عنوان مقام دوم و محمدحسین زینال‌حسینی از استان یزد به عنوان مقام سوم معرفی شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026311

وب گردی

وب گردی