برگزاری هیأت‌های انصارالمهدی(ع) توسط دانش‌آموزان در ایام محرم

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان از برگزاری هیأت‌های انصارالمهدی(ع) توسط دانش‌آموزان در ایام محرم خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حسین تاریخی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان درباره اقدامات این اتحادیه در تابستان گفت: در این زمینه بخشی از کارها در استان‌ها در حال انجام است که این برنامه‌ها در اختیار بچه‌ها قرار دارد و استان‌ها به تناسب شرایط در آن فعال هستند؛ به طور مثال دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان در حوزه محصولات دستی فعالیت دارند و دانش‌آموزان تهران در عرصه‌های اردویی فعال هستند.

وی گفت: اینها از جمله اتفاقاتی است که هر کدام از استان‌ها به صورت تخصصی انجام می‌دهد، همچنین اقدامات دیگری وجود دارد که در سطح ملی در حال پیگیری است و مهم‌ترین آنها اردوهای جهادی با محوریت شهرهای آق‌قلا و پل‌دختر است.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان افزود: برنامه‌های ورزشی برای پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان وجود دارد که شاخص‌ترین آن صعود بچه‌ها به قله سبلان بود که چندی پیش از سراسر کشور بچه‌ها، قله سبلان را فتح کردند؛ همچنین برنامه کنگره موضوعی دیگر است که ان‌شاءالله هفته آخر شهریور در خدمت بچه‌ها در حوزه فرهنگی و ورزشی هستیم.

تاریخی در مورد اقدامات اتحادیه انجمن‌های اسلامی در ماه محرم، گفت: برنامه جدی ما در این ماه برگزاری هیأت‌های انصار‌المهدی است این هیأت‌ها چند روز پیش از شروع ماه محرم فعال می‌شوند و عمدتاً به صورت برنامه‌های شهری هستند.

وی ادامه داد: چون مدارس تعطیل هستند در روز 6 محرم که مصادف با روز قاسم‌ابن‌الحسن(ع) است برنامه مشترکی با کل کشور در قالب طرح احلی من‌العسل و برنامه محوری اتحادیه با عنوان هیأت انصارالمهدی را خواهیم داشت.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1026331

وب گردی

وب گردی