پیام تبریک نگاهداری در پی قهرمانی واحد تهران شرق در لیگ ستارگان بورس

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی، کسب مقام نخست تیم واحد تهران شرق در لیگ ستارگان بورس را تبریک گفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، بابک نگاهداری رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی کسب مقام نخست توسط تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق در لیگ ستارگان بورس از بین ۶۴ تیم داخلی و ۵ تیم خارجی از کشورهای عمان، ترکیه، عراق و سوریه را تبریک گفت.

وی با تأکید بر اینکه مطابق با آیین‌نامه تشکیل تیم‌های پایه، تخصصی و حرفه‌ای در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان شرط تشکیل تیم‌های تخصصی و حرفه‌ای کسب مقام در مسابقات استانی، ملی و بین‌المللی است، اظهار کرد: باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد تهران شرق می‌تواند نخستین تیم حرفه‌ای بورس دانشگاه آزاد اسلامی را با برخورداری از حمایت‌های معنوی و مالی ستاد مرکزی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان تشکیل دهد.

بعد از تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق که به مقام قهرمانی رسید، تیم دانشگاه ایلام، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد به ترتیب مقام‌های بعدی را کسب کردند.

این مسابقات با هدف سنجش توانایی و آشناسازی دانشجویان با بازار سرمایه و مهارت‌های مورد نیاز برای فعالیت در این عرصه به صورت سالانه توسط سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس برگزار می شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1026365

وب گردی

وب گردی