صدای چند انفجار و تیراندازی در مرز لبنان و فلسطین اشغالی

منابع لبنانی گزارش کردند که بامداد امروز صدای چند انفجار در مرز لبنان با فلسطین اشغالی شنیده شده و علاوه بر این، نظامیان صهیونیست با ورود به مزارع شبعا، اقدام به تیراندازی کرده‌اند.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز ، خبرگزاری رسمی لبنان (NNA) گزارش کرد که بامداد امروز صدای چند انفجار در مرز با فلسطین اشغالی شنیده شده و رژیم صهیونیستی اقدام به شلیک بیش از 30 منوّر کرده است.

طبق این گزارش، این منورها در نقاط مرز از منطقه «الغجر» تا ارتفاعات شبعا و کفرشوبا شلیک شده و همچنین صدای شلیک ممتد گلوله‌های سنگین نیز شنیده شده است.

شبکه خبری المنار نیز گزارش کرد که گلوله یکی از منورها در منطقه‌ای فرود آمده که نیروهای صلح‌بان سازمان ملل در آنجا مستقر بوده‌اند. المنار توضیح داد که یکی از سربازان یونیفل از سقوط یک گلوله 155 میلی‌متری که در بسطره در نزدیکی کفرشوبا سقوط کرد، جان به در برد.

خبرگزاری لبنان با بیان اینکه صدای زنجیره انفجارهایی در روستای العرقوب شنیده شده، توضیح داد که منبع این صداها، از داخل مزارع اشغالی شبعا بوده که تعداد آن به دوازده انفجار می‌رسد.


این خبرگزاری در خبری دیگر گزارش کرد که ارتش رژیم صهیونیستی قبل از ظهر امروز اقدام به عملیات پاکسازی مناطقی در مزارع اشغالی شبعا کرد و در حین این عملیات، اقدام به تیراندازی گسترده سنگین و همچنین شلیک توپ کرد و حدود دو ساعت به طول انجامید.

ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به تهدید دبیر کل حزب‌الله لبنان که هفته گذشته اعلام کرد که پاسخ تجاوزهای اخیر این رژیم به منافع حزب‌الله در سوریه و لبنان را قطعا خواهد داد، به حال آماده‌باش در آمده و در نگرانی و انتظار به سر می‌برد.

خبرگزاری لبنان گزارش کرد که در پی اقدام رژیم صهیونیستی به شلیک توپ به مزارع شبعا، مساحتی از این منطقه دچار آتش‌سوزی شد.

ارتش رژیم صهیونیستی که در انتظار پاسخ حزب الله به تجاوز اخیر این رژیم است، به حال آماده‌باش در آمده و مرخصی نیروهای خود در شمال فلسطین اشغالی را لغو کرده است. همچنین حتی شهرک‌نشینان صهیونیست که در نزدیک مرز لبنان مشغول کشاورزی هستند، به دستور ارتش محل کار خود را ترک کرده‌اند.

کد خبر: 1026373

وب گردی

وب گردی