نمایشگاه عطرسیب امسال متفاوت است

 شهردار تهران در حاشیه مراسم اهتزاز پرچم «امام حسین (ع)» در اراضی عباس‌آباد، از تفاوت نمایشگاه عطرسیب امسال نسبت به سال‌های گذشته گفت.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز ، پیروز حناچی شهردار تهران در حاشیه مراسم اهتزاز پرچم «یا حسین (ع)» که با حضور جمعی از شهروندان در اراضی عباس‌آباد برگزار شد و در آن از تعدادی از پیرغلامان هیات های اباعبدالله‌الحسین (ع) نیز تقدیر به عمل آمد، گفت: یکی از مراکز اصلی اهتزاز پرچم، هم در کشور و هم در خاورمیانه، اراضی عباس‌آباد است که یکی از بزرگ‌ترین پرچم‌های منطقه را میزبانی می‌کند و در طول سال اغلب پرچم ملی کشورمان در آن برافراشته است.

او ادامه داد: همکاران ما در ایام عزاداری محرم، این میله پرچم را به بیرق عزاداری اباعبدالله (ع) اختصاص می‌دهند؛ امروز ضمن تقدیر از تعدادی از پیرغلامان هیات های امام حسین (ع)، این پرچم به اهتزاز درآمد.

حناچی ضمن اشاره به این‌که تمام تلاشمان بر ارائه خدمات مرسوم به هیئات مذهبی است، گفت: همان‌طور که می‌دانید، مراسم عطر سیب نیز یکی از سنت‌های حسنه شهر تهران در این ایام است.

شهردار تهران در پایان گفت: امسال شکل این نمایشگاه کمی متفاوت از سال‌های گذشته است؛ به طوری که علاوه بر هیات های مذهبی، خانواده‌های محترم نیز مخاطب این نمایشگاه هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026398

وب گردی

وب گردی