لوازم‌التحریر 35 درصد از محصلان نیازمند تأمین شد

مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: در پویش « تا مهر با همدلی» لوازم‌التحریر 1000 دانش آموز به ارزش 400 هزار تومان تأمین شد و تاکنون با برگزاری جشن عاطفه‌ها توانسته‌ایم لوازم‌التحریر 35 درصد از محصلان نیازمند را تأمین کنیم.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حمیدرضا شیران ، در باره «پویش تا مهر با همدلی» که با هدف تامین لوازم التحریر دانش آموزان نیازمند استان تهران برگزار شد،گفت: در این همایش یک روزه که در دانشگاه تهران برگزار شد، از تمامی خیرین و حامیان دعوت به عمل آمد تا کمکی در تامین لوازم‌التحریر 20 هزار دانش‌آموز و محصل استان تهران داشته باشند.

وی ادامه داد: در این پویش تاکنون 400 میلیون تومان کمک شده است که توانسته‌ایم 1000 بسته لوازم‌التحریر 400 هزار تومانی برای دانش آموزان و محصلان تحت پوشش کمیته امداد استان تهران تهیه کنیم.

شیران تصریح کرد: یکی از خیران نیز لوازم‌التحریر 3000 محصل را برعهده گرفته است و تاکنون می‌توان گفت 35 درصد از دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد که تعداد آنها به 7000 نفر می‌رسد، لوازم‌التحریرشان تامین شده است و قطعا تا مهرماه لوازم‌التحریر همه بچه‌های تحت پوشش کمیته امداد تامین خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: تاکنون خیران کمک‌های خوبی را برای تهیه لوازم‌التحریر دانش‌آموزان نیازمند داشتند و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

وی گفت: نیکوکاران و خیران می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #222*724* و یا شماره ثابت 7355 نسبت به پرداخت کمک‌های خود اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: در حال حاضر جشن عاطفه‌ها نیز در حال برگزاری است و ما دو روز هفتم و هشتم را به صورت نمادین برای این جشن گذاشته‌ایم و کمک‌های مردمی نیز در جشن عاطفه‌ها مانند همیشه چشم‌گیر بوده است.

فارس

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

کد خبر: 1026404

وب گردی

وب گردی