تربیت و پرورش نسل نوپا در کنار مسائل آموزشی اولویت مدارس سما است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان گفت: ملاک ما در مدارس سما، تربیت و پرورش نسل نوپا در کنار مسائل آموزشی است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از سروستان، مزدا معطری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان شب گذشته در جمع دانش‌آموزان و والدین آنها در مدرسه سمای واحد سروستان گفت: کمک خیران و مردم شهرستان در راه‌اندازی دانشگاه سروستان در گذشته، ما را برآن داشت تا در راستای جبران این تلاش‌ها مدرسه سما را در اختیار مردم و فرزندان آنان قرار دهیم.

وی با قدردانی از همکاری و حمایت‌های امام جمعه، فرماندار شهرستان و رئیس اداره آموزش و پروش در راه‌اندازی مدارس سما و تسریع در احداث پل زیرگذر دانشگاه برای ایمنی بیشتر دانشجویان و دانش‌آموزان افزود: در بحث انتخاب معلمان سما، افتخار ما اعتماد به جوانان است و این دبیران دوره‌های نوین آموزشی را زیر نظر استادان برجسته کشوری و مؤلف کتب درسی گذرانده‌اند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان با تشکر از انگیزه، نشاط، ایثار و ازخودگذشتگی دبیران سما در شاداب‌سازی و تزئین کلاس‌های دانش‌آموزان به صورت خودجوش گفت: ملاک ما در مدارس سما تربیت و پرورش نسل نوپا در کنار مسائل آموزشی است.

معطری تربیت فرزندانی دانا، توانا، خردمند، پرهیزکار، کارآمد، شجاع، اهل اقدام، عمل‌گرا، بانشاط و دارای مهارت فردی و اجتماعی را از اهداف مدارس سما عنوان کرد و افزود: دانشگاه و سما سرمایه‌های اجتماعی این شهرستان هستند و تمام امکانات این دانشگاه مانند سوله ورزشی، مسجد، آزمایشگاه و کارگاه‌های مجهز در خدمت پرورش استعدادهای درخشان فرزندان این شهرستان هستند.

در مراسم بازدید خانواده‌ها و دانش‌آموزان از مرکز پیش‌دبستانی و مدارس ابتدایی سما، یکی از استادان برجسته رشته تغذیه درباره رژیم غذایی کودک و نوجوان مطالبی را ارائه کرد و خانواده‌ها هم با بازدید از فضای آموزشی مدارس سما سؤالات خود را در جوی دوستانه و صمیمی با مدیران و دبیران سما در میان گذاشتند.

در سال تحصیلی جدید مرکز پیش‌دبستانی و مدارس ابتدایی سما در واحد سروستان راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026408

وب گردی

وب گردی