ارائه خدمات دانشجویی با‌کیفیت از نظر اقتصادی به صلاح دانشجویان نیست

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: در حوزه خدمات دانشجویی با تناقض مواجهیم. از یک طرف باید از نظر اقتصادی صلاح دانشجویان را در‌نظر بگیریم و از طرف دیگر باید بهترین خدمات را به دانشجویان ارائه دهیم.

به گزارش‌ خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، حسین سلیمی در شصت‌و‌چهارمین همایش معاونان دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور که امروز در‌ دانشگاه علامه برگزار شد اظهار کرد: علوم اجتماعی در حال حاضر وارد زندگی روزمره ما شده است. تناقض در فعالیت‌های اجرایی به ویژه معاونت‌های دانشجویی به صورت عملیاتی مشاهده می‌شود.

وی ادامه داد: در حوزه خدمات دانشجویی با تناقض مواجهیم. از یک طرف باید از نظر اقتصادی صلاح دانشجویان را در‌نظر بگیریم و از طرفی دیگر باید بهترین خدمات را به دانشجویان ارائه دهیم.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: ظرفیت‌های خوابگاهی محدود است و از طرفی نمی‌توان هضم کرد که دانشجویان در دانشگاه‌ها اسکان نداشته باشند. از یک رو با افزایش‌قیمت غذا مواجهیم و از سویی دیگر باید‌ غذای با کیفیت به آن‌ها ارائه کنیم.

وی بیان کرد: می‌دانیم اگر‌ به سمت سازمانی شدن ارائه خدمات دانشجویی حرکت کنیم، مزایایی برای ما دارد. از طرفی هم نگرانیم خدمات دانشجویی دچار مشکل شود.

افزایش 12 هزار نفری ظرفیت خوابگاه‌ها

مجتبی صدیقی در ادامه این نشست گفت: علی‌رغم مشکلاتی که در حوزه اعتبارات وجود دارد، معاونان دانشجویی در حال فعالیت هستند.

وی بیان کرد: با توجه به کمبودها ۵۹ خوابگاه جدید نیز به دانشگاه‌ها افزوده می‌شود که بخشی از آن‌ها تازه‌تاسیس هستند. ۱۲ هزار ظرفیت خوابگاهی در سال جدید تحصیلی به ظرفیت خوابگاهی اضافه خواهد شد؛ همچنین در دستور کار داریم که آشپزخانه‌ها به سوی کیفی شدن پیش روند.

صدیقی افزود: در حوزه تربیت بدنی، ۲۵ چمن مصنوعی به اتمام رسید که بخشی از آن در هفته دولت تاسیس و باقی تا پایان سال تکمیل می‌شود.

وی اضافه کرد: ۲۰ پروژه تا آبان‌ماه تکمیل می‌شود. ۲۵‌ پروژه کف‌پوش رو باز و ۲۰ پروژه چمن مصنوعی نیز در سال جدید تاسیس‌ خواهد شد.

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: برای‌ پایش سلامتی ورودی‌های جدید آمادگی‌ داشتیم؛ مراکز ورزشی و مشاوره آمادگی دارند که در‌ صورت وجود مشکل بتوانند اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام

کد خبر: 1026413

وب گردی

وب گردی