مشاور امور ایثارگران کمیته امداد منصوب شد

سیدمرتضی بختیاری در حکمی «حسین فتاحی زفرقندی» را به سمت مشاور امور ایثارگران کمیته امداد منصوب کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد در حکمی «حسین فتاحی زفرقندی» را به عنوان مشاور امور ایثارگران کمیته امداد منصوب کرد.

در حکم مشاور امور ایثارگران کمیته امداد آمده است:

با استناد به بند (۶) ماده (۱۴) اساسنامه و نظر به تدین، تخصص دارا بودن روحیه انقلابی و تجربیات ارزنده، به موجب این ابلاغ جنابعالی را به مدت ۲ سال با حفظ سمت به عنوان مشاور امور ایثارگران در نهاد انقلابی کمیته امداد منصوب می‌نماید.

براین اساس انتظار می‌رود بر مبنای توصیه موکد رهبر معظم انقلاب در رسیدگی به امور ایثارگران و با نصب‌العین قرار دادن بیانات راهبردی معظم له در بیانیه گام دوم؛ نسبت به ساماندهی و برنامه‌ریزی جهت استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در نهاد انقلابی کمیته امداد امام خمینی (ره) در جهت مرتفع نمودن مشکلات این عزیزان گام بردارید.

توجه ویژه به سیاست‌های کلی ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و جهاد و ساماندهی امور ایثارگران ابلاغی معظم له و تلاش در جهت اجرای این دستورات و همچنین دیدار، تقدیر و ارج نهادن از خدمات این یادگاران دفاع مقدس که مورد تاکید ایشان است، از دیگر انتظارات اینجانب است.

امید است تحت عنایت حضرت ولیعصر (عج) و با بهره‌گیری از تجارب و تشریک مساعی همکاران، توفیق خدمت‌گزاری بیشتر حاصل و موجبات قرب الهی و رضایت‌مندی مقام معظم رهبری فراهم شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026439

وب گردی

وب گردی