نحوه برخورد با مزاحمت های تلفنی اورژانس

یکشنبه 10 شهریور 1398 - 13:26
کد مطلب: 1026453
مزاحمت تلفنی برای اورژانس

رئیس اورژانس کشور از برخورد با مزاحمت‌های تلفنی با اورژانس خبر داد و گفت: سامانه‌ای برای رصد آمبولانس‌های اورژانس در حین ماموریت و پس از آن راه اندازی شده است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، پیرحسین کولیوند رئیس اورژانس کشور با اشاره به کاهش میزان مزاحمت‌های تلفنی با اورژانس در سال‌های اخیر، گفت: در رابطه با مزاحمت‌ها با اورژانس شکایت‌هایی انجام شده و خوشبختانه با همکاری قوه قضاییه این موضوع در حال پیگیری است.


وی با تاکید بر اینکه در طی شکایت از مزاحمت‌های تلفنی با اورژانس، تلفن فرد مزاحم بار‌ها قطع شده است، تصریح کرد: در تهران روزانه بیش از ۳ هزار مزاحمت تلفنی با اورژانس صورت می‌گیرد.


کولیوند با اشاره به همکاری قوه قضاییه با اورژانس برای برخورد با آمبولانس‌هایی که برچسب نداشته و تخلف کرده اند، گفت: در این رابطه نیز قوه قضاییه جلوی تردد این نوع آمبولانس‌ها را گرفته و نظمی به این مهم بخشیده است.


رئیس اورژانس کشور در پایان در پاسخ به این سوال که آیا عبور آمبولانس‌ها از خط ویژه بدون ماموریت صحت دارد یا خیر، افزود: خیر این موضوع صحت ندارد و خوشبختانه با راه اندازی سامانه رصد کامل آمبولانس‌ها از نوع ماموریت آن‌ها تا مسیر‌های انتخابی رصد می‌شود.

میزان

انتهای پیام/

20 / 20

نظرات

1- لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب توهین‌آمیز یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران و مغایر با قوانین کشور منتشر نمی‌شود.
3- نظرات پس از تایید منتشر می‌شود.

ایسکاTV

اخبار پر بازدید

آخرین اخبار