جامعه عاشورایی، اسارت و ذلت نمی پذیرد/ نیروی انتظامی در خط مقدم جهاد و شهادت

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: جامعه ای که معتقد به عاشورا باشد اسارت و ذلت نمی پذیرد، زیر بار زور نمی رود، شجاع و بالنده است و اجازه نمی دهد کسی او را تحقیر کند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار مهدی معصوم بیگی در آئین یادواره هزار و 200 شهید یگان ویژه ناجا که به میزبانی فرماندهی یگان ویژه استان اصفهان برگزار شد، گفت: شهدا اهل عمل بودند و با عمل خود ما را هدایت کردند و چراغ راهی شدند تا اینکه ما راه را گم نکنیم.

وی افزود: همان طور که انسان در مکان های مقدس حضور پیدا می کند و بهره لازم را از این مکان ها می برد، بی تردید در یادواره های شهدا و در محضر خانواده های معظم این عزیزان نیز بایستی حضور پیدا کند.

سردار معصوم بیگی، ادامه داد: جا دارد از ابتکار ویژه سردار "کرمی" فرمانده یگان های ویژه ناجا که به یاد شهدای لشکر روح الله این یادواره را در جای جای کشور عزیزمان به راه انداختند، تقدیر و تشکر کنم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، با بیان اینکه امروز یگان ویژه افتخار نیروهای مسلح و قدرت متراکم و مؤثر برای اعاده نظم و امنیت در شرایط مورد نیاز است، اظهار داشت: از افتخارات یگان ویژه همین بس که در امتداد راه شهدای لشکر روح الله قرار دارد.

وی، پایه گذار یگان ویژه ناجا را لشکر روح الله کمیته انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: همین امر نشان می دهد که این یگان تا سرحد جان پای ارزش های این انقلاب و نظام ایستاده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: پایه و اساس یگان ویژه برگرفته از رزمندگان دوران دفاع مقدس است، کسانی که آمدند و جان شان را فدا کردند و عده ای هم بازماندگان این عرصه جهاد و شهادت هستند.

سردار معصوم بیگی، به دو موضوع راهبردی دشمن در جنگ نرم علیه ملت ایران یعنی عاشورا و مهدویت اشاره کرد و گفت: امروز دشمن می داند همه ارزش ها و باورها، اعتقادات و حتی نماز و روزه ما در این دو موضوع مستتر است.

وی تصریح کرد: بی شک جامعه ای که معتقد به عاشورا باشد، اسارت و ذلت نمی پذیرد و آن جامعه شجاع و بالنده است و اجازه نمی دهد کسی او را تحقیر کند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: امروز نیروهای مسلح ما بأ تاسی از نهضت عاشورا پهباد راهبردی آمریکا که خود را قدرت بلامنازع دنیا می داند را ساقط و با شجاعت اعلام می کنند، این موضوع نتیجه زحمات امام راحل، تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و از برکت خون شهدا است و باید قدر این عزت و اقتداری که در دنیا داریم را بدانیم.

وی افزود: اگر می خواهیم این راه ادامه پیدا کند و کسی جرأت دست اندازی و تجاوز به سرزمین ما را نداشته باشد، باید بر سر پیمان خود با شهدا بمانیم تا زمان موعود یعنی زمان شهادت و مطمئناً اگر چنین شد، عاقبت به خیری شامل حال همه ما خواهد شد.

سردار معصوم بیگی، نیروی انتظامی را در خط مقدم جهاد و شهادت دانست و گفت: امروز هفته ای نیست که در آن نیروهای انتظامی در دفاع از این مرز و بوم و در دفاع از ارزش ها شهید، مجروح و یا مصدوم نشوند و این امر نشان می دهد ناجا شجاعانه پای رکاب است و تا پای جان از امنیت این آب و خاک محافظت می کند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان به نحوه شهادت شهیدان "رفیعی و جمشیدی"، 2 تن از نیروهای این فرماندهی که سال گذشته در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر به درجع رفیع شهادت نائل آمدند، پرداخت و با بیان اینکه این شهدا هر 2 دارای فرزندان خردسال بودند، گفت: امروز بسیاری از این فرزندان در نیروی انتظامی هستند که داغ بی پدری را تحمل می کنند تا مردم ما در امنیت و آرامش باشند.

سردار معصوم بیگی تصریح کرد: امروز مسئولیت متفاوتی داریم و همه باید در مقابل این شهدا و خانواده های عزیز و بزرگوار آن ها پاسخگو باشیم و بدانیم تا زمانی که اعتقادات ما بر محور عاشورا استوار است و به ظهور حضرت حجت (ع) باور داریم و پشتیبان ولایت فقیه هستیم هیچ قدرتی نمی تواند کوچکترین آسیبی به ما بزند و ان شاء الله این انقلاب به زودی به انقلاب بزرگ مهدی (عج) متصل خوهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026496

وب گردی

وب گردی