ساختار پژوهشکده چشم‌انداز و آینده‌پژوهی دانشگاه آزاد بازتعریف شده است

 رئیس پژوهشکده چشم‌انداز و آینده‌پژوهی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در آخرین جلسه هیئت امنا ساختار پژوهشکده بازتعریف شده و معاونت‌های پژوهشی، آموزشی، شبکه‌سازی و امور نخبگان و معاونت امور رسانه طراحی شد. 

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مجید فولادگر رئیس پژوهشکده چشم‌انداز و آینده‌پژوهی دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در جلسه هیئت امنای پژوهشکده چشم انداز و آینده پژوهی در سازمان مرکزی این دانشگاه گفت: در آخرین جلسه هیئت امنا ساختار پژوهشکده بازتعریف شده و معاونت‌های پژوهشی، آموزشی، شبکه‌سازی و امور نخبگان و معاونت امور رسانه طراحی شد.

وی افزود: گروه‌های چشم‌انداز و آینده‌پژوهی اجتماعی و فرهنگی با اخذ موافقت اصولی هیئت امنا کار خود را شروع خواهند کرد. گروه سیاست‌گذاری پژوهشکده تحت عنوان ستاد اجرایی کردن بیانیه گام دوم و اولویت‌های راهبردی نظام فعالیت‌هایی را شروع کرده است.

رئیس پژوهشکده چشم‌انداز و آینده‌پژوهی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: کارگروه اجتماعی و فرهنگی این پژوهشکده فعالیت‌هایی با محوریت قرآن و عترت، تضاد منافع در حوزه پزشکی، طراحی جشنواره خواجه نصیرالدین طوسی، اسلامی کردن دانشگاه‌ها و نظام موضوعات آغاز کرده است که با موافقت دکتر طهرانچی و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پیشبرد بهتری خواهد داشت.

فولادگر بیان کرد: دوره‌های تربیتی مدیران جهادی و مدیران راهبردی آینده نیز در 6 ماه گذشته برگزار شده است. دوره‌های مستقل دیگری نیز در پژوهشکده‌های نیرو و زلزله برگزار شده است که در حال رایزنی با دانشگاه تهران برای گسترش آموزش‌های مستقل هستیم.

وی خاطرنشان کرد: تشکیل پایگاه نخبگان کشوری برای مشارکت و شبکه‌سازی و اجرایی سازی بیانیه گام دوم کلید خورده است که در هفته جاری جلسه‌ای با محوریت نخبگان برگزار خواهد شد. اقدامات موثری در حوزه رسانه و افکار عمومی انجام شده که با مشارکت رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی و صدا و سیما ثبت شده است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1026513

وب گردی

وب گردی