تشکیل معاونت شبکه سازی امور نخبگان در پژوهشکده چشم انداز و آینده پژوهشی

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تشکیل معاونت شبکه سازی امور نخبگان در پژوهشکده، امری ضروری است‌ زیرا که باید از ظرفیت پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و دیگر دانشگاه ها به نحو مطلوبی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ششمین جلسه هیات امنا پژوهشکده چشم انداز و آینده پژوهی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد اظهار کرد: تشکیل معاونت شبکه سازی امور نخبگان در پژوهشکده، امری ضروری است‌ زیرا که باید از ظرفیت پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و دیگر دانشگاه ها به نحو مطلوبی استفاده شود.

وی افزود: دانشگاه آزاد با توجه ظرفیت عظیمی که دارد، می تواند از طریق پژوهشکده، بخش بزرگی از مسئله ارتباط با نخبگان را حل و فصل کند.

رضایی گفت: کار ما در پژوهشکده باید مدیریتی و با برنامه ریزی مدون باشد؛ مجمع تشخیص مصلحت نظام با تخصیص منابع بودجه ای به پژوهشکده، در کنار پژوهشگران آینده پژوهشی و سیاستگذاری است و تا جایی که امکان داشته باشد از آن ها حمایت می کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: مجمع تشخیص به دنبال تسهیل امور پژوهشی است اما امکان دارد به دلیل برخی مشکلات مالی، امسال نتوانیم این موضوع را به خوبی پیگیری کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026519

وب گردی

وب گردی