باند قاچاق تریاک دستگیر شد/جاسازی موادمخدر در صنایع دستی

سرهنگ پیمان لطیفی ، از کشف ٤ کیلو ابر آغشته به ماده مخدر تریاک و انهدام باند سه‌ نفره قاچاق مواد مخدر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ پیمان لطیفی گفت: عوامل عملیات کلانتری ١٤٨ انقلاب طی رسد فنی تحرکات یک باند ٣ نفره متشکل از دو نفر مرد و یک نفر زن متوجه اهداف این باند شده که قصد داشتند تعدادی کیف به صورت صنایع دستی را که در دوخت آن از ابرهای آغشته به تریاک استفاده کرده بودند را از طریق پست به مقصد مشخص ارسال کنند شدند.

وی افزود: تیم عملیات این کلانتری در یک اقدام بهنگام در یکی از دفاتر پستی منطقه مرکزی تهران موفق به دستگیری هر سه نفر اعضا این باند شدند که از آنان تعداد 6 عدد کیف دستی سنتی و یک عدد تخت پارک تا شوی کودک کشف شد که تمامی قسمت‌های ابری این وسایل آغشته به تریاک بودند.

رئیس کلانتری ١٤٨ گفت: در بازجویی‌های اولیه نفر اصلی این باند که ٣٠ سال سن دارد و ساکن یکی از استان‌های شمال غربی کشور است به اعمال مجرمانه خود اعتراف کرده است وی در اعترافات خود گفته این روش را از یکی از دوستانم به نام فاروق یاد گرفتم و قصد داشتم مواد جا ساز شده را به کمک دوستانم سارا و جاوید از طریق پست به مقصد مشخص ارسال کنم.

لطیفی در پایان گفت: این فرد در سال ٩٥ نیز قصد داشته به همین روش اقدام به قاچاق مواد مخدر م کند که در شرق تهران دستگیر شده بود و مجدد پس از آزادی از زندان اقدام به این کار کرده است که با هوشیاری عوامل این کلانتری دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026521

وب گردی

وب گردی