انعقاد قرارداد تحقیقاتی بین دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد و ذوب آهن اصفهان

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد از انعقاد قرارداد تحقیقاتی بین شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان و این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد نجف آباد، حمید منتظرالقائم معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در خصوص تفاهم نامه همکاری با شرکت ذوب اهن اصفهان اظهار کرد: پیرو انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد و شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان، قرارداد «ارزیابی فنی و اقتصادی روش های استخراج عناصر با ارزش از سرباره کنورتور ذوب آهن اصفهان» وارد فاز اجرایی شد.

وی با بیان اینکه ذوب آهن اصفهان از قدیمی‌ترین صنایع در کشور است، گفت: این قرارداد در راستای اجرای طرح پایش (پژوهش اثرگذار یکپارچه شبکه ای) با صنعت ذوب آهن اصفهان صورت گرفته است و می توان گفت این قرارداد از نتایج اولیه اجرای طرح پایش توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در شرکت سهامی ذوب آهن است که جزو صنایع مادر و دارای سابقه‌ای درخشان می باشد.

حمید منتظرالقائم افزود: استخراج نظام موضوعات صنعت ذوب آهن اصفهان به دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد واگذار شده است و این واحد دانشگاهی تلاش دارد با بهره مندی از امکانات و تجهیزات مدرن آزمایشگاهی و کارگاهی و همچنین پتانسیل بالای اعضای هیأت علمی و کارکنان خود، گامی مهم و اساسی در پیشبرد اهداف دانشگاه آزاد اسلامی بردارد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1026534

وب گردی

وب گردی