جوانمرد :

کادر فنی تیم‌های دانشگاه آزاد از ظرفیت جوانان استفاده کنند/ لزوم برند‌سازی در ورزش دانشگاه

دوشنبه 11 شهریور 1398 - 11:52
کد مطلب: 1026540
ش

مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برند‌سازی برای دانشگاه آزاد اسلامی، باید در دستور کار کادر فنی تیم‌ها قرار گیرد؛ همچنین تیم ها باید تا جایی که می توانند با رسانه‌های دانشگاه آزاد ارتباط داشته باشند و فعالیت‌های خودشان را رسانه‌ای کنند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، کمال جوانمرد مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، در جلسه با کادر فنی ۲۴ تیم دانشگاه آزاد اسلامی حاضر در لیگ برتر اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی جزو محدود مراکز آموزشی بوده که در حوزه ورزش حرفه ای وارد شده است.

وی افزود: حدود ۷ تا ۸ هزار نفر در مقاطع مختلف تحصیلی در ورزش دانشگاه آزاد فعالیت دارند؛ البته دانشگاه آزاد نگاه فراتری نسبت به ورزش دارد.

جوانمرد با اشاره به ظرفیت های دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه ورزش دانشگاهی گفت: ۱۸۹ زمین و ۱۳۰ سالن ورزشی، ۵۲ هزار دانشجوی رشته تربیت بدنی و چندین هزار عضو هیئت علمی بخشی از ظرفیت های این دانشگاه است. سال گذشته ۱۶ تیم لیگ حرفه ای دانشگاه آزاد روی سکو قرار گرفتند‌.

مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: امسال ۲۴ تیم در دانشگاه آزاد قرار دارند که میان استان‌ها تقسیم شده اند و می خواهیم از پتانسیل های میزبانی و تماشاچیان به نحو احسن استفاده کنیم؛ این تقسیم بندی بر اساس طرح آمایش سرزمینی گرفته است.

وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد می خواهد از ورزش به عنوان ارتقای سرمایه اجتماعی استفاده کند؛ دانشگاه آزاد در کل کشور شعبه دارد و جابجایی تیم ها بر عهده سازمان مرکزی است.

جوانمرد با اشاره به فاکتور های مهمی که کادر فنی تیم ها باید به آن‌توجه داشته باشند تاکید کرد: سعی کرده ایم ۷۵درصد کادر فنی و اعضای تیم ها، جزو هیات علمی و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی باشند؛ شرکت کنندگان در مسابقات یونیورسیاد، باید زیر ۲۵ سال باشند و لذا از کادر فنی می خواهیم از ظرفیت جوانان بهره‌گیری زیادی داشته باشند. افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی مانند اخذ ۶۲ مدال در مسابقات جارکارتا، باید به جوانان گفته شود.

مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: مسابقات کشوری قبل از لیگ برگزار خواهد شد تا بتوانیم افراد توانمند را شناسایی کنیم و وارد لیگ برتر شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برند سازی برای دانشگاه آزاد اسلامی، باید در دستور کار کادر فنی تیم ها قرار گیرد؛ همچنین تیم ها باید تا جایی که می توانند با رسانه های دانشگاه آزاد ارتباط داشته باشند و فعالیت های خود را رسانه‌ای کنند.

انتهای پیام/

108 / 167

نظرات

1- لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب توهین‌آمیز یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران و مغایر با قوانین کشور منتشر نمی‌شود.
3- نظرات پس از تایید منتشر می‌شود.

ایسکاTV

اخبار پر بازدید

آخرین اخبار