اختلالات سامانه انتخاب واحد دانشجویان در دانشگاه آزاد تبریز تکذیب شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: دانشجویانی که موفق به انتخاب واحد نشدند قطعا به سال ورودی خود توجه نداشتند. سایت دانشگاه هیچ مشکلی ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، روز یکشنبه 10 شهریور‌‌ماه، شروع انتخاب واحد ورودی‌‌‌‌های 96 واحد تبریز بود که بنا به گفته دانشجویان و اطلاعیه دانشگاه، قرار بود سایت دانشگاه برای انتخاب واحد، ساعت 24 باز شود اما سایت 15 دقیقه زودتر، باز شد که منجر به پرشدن کلاس‌‌‌ها و عدم موفقیت دانشجویان در انتخاب واحد شد.

گفتنی است، گروهی از دانشجویان هم از عدم بازشدن سایت دانشگاه گله داشتند که منجر به ایجاد اختلال در انتخاب واحد شده بود.

عزیز جوان‌‌پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره اعتراض دانشجویان به مشکلاتی که در جهت انتخاب واحد در دانشگاه آزاد تبریز ایجاد شده گفت: انتخاب واحد دانشجویان از روز شنبه 9 شهریورماه شروع شده که مربوط به ورودی‌‌‌‌های 96 و ماقبل بوده است. زمان‌‌بندی انتخاب واحد دانشجویان از طریق دانشگاه به نسبت سال ورود آنها اعلام شده بود و فردا 12 شهریور هم انتخاب واحد ورودی‌‌‌های سال 97 است.

افردای که که اعلام کردند سایت باز نمی شود قطعا توجهی به سال ورودی خود نداشتند. سایت دانشگاه برای انتخاب رشته، هیچ‌گونه اختلالی نداشته و شرایط برای انتخاب واحد دانشجویان مناسب است.

جوان‌‌پور درباره دانشجویانی که اعلام کردند سایت دانشگاه زودتر از زمان تعیین شده باز شده اظهار کرد: این خبر را تکذیب می‌‌‌کنم و اگر دانشجویی با چنین مشکلی مواجه شده به ریاست دانشگاه مراجعه کند تا از نزدیک مشکلات وی را حل کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026543

وب گردی

وب گردی