آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری مراسم اربعین حسینی

معاون آماد و پشتیبانی نیروی انتظامی، از آمادگی کامل نیروهای ناجا در برگزاری و پشتیبانی مراسم اربعین حسینی در داخال و خارج از کشور خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار رحمت اله محمدی در دومین جلسه هماهنگی قرارگاه اربعین حسینی که با موضوع برآورد وضعیت، بهبود روش‌ها و آمادگی‌ جهت تأمین تجهیزات لازم و پشتیبانی از زائران حضرت اباعبدالحسین (ع) که در قرارگاه اربعین حسینی و با حضور جانشین و جمعی از مدیران معاونت آماد و پشتیبانی ناجا و معاونان آماد استان‌های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، مرزبانی و یگان ویژه برگزار شد، افزود: این جلسه با هدف برآورد وضعیت و بهبود روش‌ها و آمادگی‌ برای تأمین تجهیزات لازم و پشتیبانی از زائران آن حضرت تشکیل شد.

وی با تاکید بر اینکه راهپیمایی عظیم اربعین حسینی (ع) برای ما حائز اهمیت است، گفت: ما نیز در این حرکت عظیم توفیق پشتیبانی از نیروهایی را که به نوعی درحال خدمت‌رسانی به زائران حضرت اباعبدالحسین (ع) هستند، برعهده‌ داریم.

معاون آماد و پشتیبانی ناجا در خصوص طبخ و تامین غذا در این ایام گفت: تجهیز و راه‌اندازی ۲ آشپزخانه در استان خوزستان، مرز شلمچه و چذابه هر یک با ظرفیت ۲۵۰۰ نفر برای زوار و همچنین چهار آشپزخانه در مرز مهران جهت تامین غذا برای رده‌های انتظامی تدارک دیده شده است.

وی تصریح کرد: اولین نیروهای در صحنه، همکاران آماد و پشتیبانی هستند که سفره خدمت‌رسانی به زائران را پهن می‌کنند و آخرین نیروها نیز همین عزیزان هستند که از صحنه خارج می‌شوند که امیدواریم اربعین امسال بتوانیم پشتیبانی خوب و مطلوبی از زائران حضرت ابا عبدالحسین (ع) داشته باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026552

وب گردی

وب گردی