۳ طرح برگزیده جشنواره شهاب معرفی شدند

۳ طرح برگزیده جشنواره شهاب با حضور رئیس سازمان بسیج دانشجویی معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشست «میعاد ۱» با حضور مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور و دبیران طرح اعتلای استان‌های بسیج دانشجویی در اردوگاه سید الشهدای آبعلی برگزار شد.

در روز پایانی نشست میعاد 1 تیم داوری ۱۱۰ طرح منتخب ارسالی به جشنواره شهاب را بررسی و ۳ ایده برتر که دارای طراحی دقیق‌تر و پشتوانه اجرایی قوی‌تری بودند را انتخاب کردند.

رتبه اول تا سوم جشنواره شهاب به ترتیب به استان سمنان با موضوع گردشگری، استان سیستان و بلوچستان با موضوع حاشیه نشینی و استان ایلام با موضوع سن ازدواج در میان دانشجویان تعلق گرفت.

علاوه بر آن در این جشنواره، جوایز نفیسی جهت اجرایی شدن طرح‌های منتخب استانی به مجموع حوزه‌های مشارکت کننده در تدوین طرح با حضور محمدجواد نیک‌روش رئیس سازمان بسیج دانشجویی اهدا شد.

در پایان این جشنواره، رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با توجه به استقبال گسترده مسئولین حوزه‌های بسیج دانشجویی از حیث ایده‌پردازی این جشنواره و کثرت موضوعات مورد نیاز سازمان بسیج دانشجویی، جشنواره شهاب ۲ را با چالش نقشه‌راه بسیج دانشجویی، موضوع ساختار سازمان و همچنین نقشه راه نقش آفرینی بسیج دانشجویی در مسائل اجتماعی مطرح کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026556

وب گردی

وب گردی