مدیر گزینش واحد اسلامشهر منصوب شد

مدیرکل گزینش دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: طبق سیاست‌ها و رویکرد گزینش، مدیر گزینش هر واحد دانشگاهی از واحد دانشگاهی دیگر انتخاب‌شده و پس از چند سال، جابه‌جایی صورت خواهد گرفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از اسلامشهر، صبح امروز با حضور سیدمحمود هاشمی مدیرکل گزینش دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر، محمدحسین پور‌محمد به سمت مدیر گزینش دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر منصوب و از خدمات محمدباقر واعظی در زمان تصدی این سمت قدردانی شد.

مدیرکل گزینش دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در این مراسم با یادآوری بیانات رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند: «دانشگاه مبدأ همه تحولات است»، به جایگاه والای دانشگاه در جامعه اشاره و از اهمیت گزینش و گزینش‌گران در آن سخن گفت.

هاشمی از رویکرد انقلابی دانشگاه آزاد اسلامی در تمام فعالیت‌های خود و به‌ویژه امور گزینش سخن گفت و افزود: امروز با رویکرد انقلابی دانشگاه آزاد اسلامی، اهمیت گزینش بیش‌ازپیش موردتوجه بوده و اخلاق و اخلاق‌مداری محور اصلی فعالیت گزینش‌گران در سیستم دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی سیاست جابه‌جایی گردشی مدیران گزینش بین واحدهای دانشگاهی استان تهران را یادآور شد و گفت: طبق سیاست‌ها و رویکرد گزینش، مدیر گزینش هر واحد دانشگاهی از واحد دانشگاهی دیگر انتخاب‌شده و پس از چند سال، جابه‌جایی صورت خواهد گرفت.

مدیرکل گزینش دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با قدردانی از خدمات محمدباقر واعظی در زمان تصدی مسئولیت گزینش واحد اسلامشهر، اخلاق و اخلاق‌مداری، روحیه انقلابی، صداقت، امانت‌داری، توجه به حفظ آبروی افراد و صیانت از ارزش‌های دینی و دانشگاهی را از اولویت‌های گزینش در انتخاب گزینش‌گران برشمرد.

محمودرضا اسفندیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر نیز در این مراسم خط‌ئمشی گزینش را برگرفته از مکتب اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) دانسته و مدیر گزینش را به‌عنوان مشاوری امین برای رئیس و تمام ارکان دانشگاه قلمداد کرد.

اسفندیار با قدردانی از واعظی مدیر گزینش پیشین دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در مدت فعالیت در این سمت، گام بزرگ و کارآمد گزینش، در گزینش و جذب استادان حق‌التدریس را شایسته قدردانی دانست و از هاشمی و همکاران وی در گزینش استان تهران و محمدباقر واعظی قدردانی کرد.

پور‌محمد از کارکنان اداره کل گزینش استان تهران بوده و به‌عنوان مدیر اداره تحقیق استان تهران در دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به خدمت است و وی به‌صورت موقت، تصدی گزینش دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر را عهده‌دار شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026579

وب گردی

وب گردی