سقوط مرگبار کارگر جوان به داخل چاه ۳۰متری

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سقوط مرگبار یک کارگر به داخل چاه ٣٠ متری خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سیدجلال ملکی گفت: ساعت ۱۳:۰۶ دقیقه امروز سقوط فردی به داخل چاه به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد که بلافاصله در پی آن دو ایستگاه به همراه امکانات کامل به محل حادثه واقع در جاده امین آباد، خیابان مدرس اعزام شدند.

وی درباره محل وقوع این حادثه و جزئیات وقوع حادثه، گفت: محل حادثه کارگاه سنگ شویی شلوار و لباس بود و داخل محوطه آن، چاهی که گفته می‌شد حدود ۳۰ متر عمق دارد، وجود داشت. بر اساس مشاهدات حاضران در صحنه حادثه، جوانی که کارگر تبعه افغان و ۲۱ ساله بوده به هنگام انتقال یک پمپ به داخل این چاهی که در انتهایش آب وجود داشت، سقوط کرده بود.

ملکی ادامه داد: با انجام بررسی‌ها و انجام ایمن سازی‌های لازم، یکی از اعضای گروه نجات به داخل چاه رفت و این جوان را از داخل چاه خارج کرد. با تحویل این فرد به عوامل اورژانس، نیروهای امدادی پس از بررسی علائم حیاتی وی، اعلام کردند که این کارگر جان خود را از دست داده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در پایان با اشاره به افزایش وقوع حوادث چاه در پایان تابستان، توصیه کرد که باید از افراد متخصص برای کارهای این چنینی به کار گرفته شوند.

ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1026599

وب گردی

وب گردی