امور فرهنگی در مدارس سما اولویت دارد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه اگر قرار است تمدن‌سازی شکل بگیرد باید از مدارس ابتدایی و پیش‌دبستانی آغاز شود، گفت: ایجاد تحول در مدارس سما کاملاً مشهود است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از کرمان، علیرضا منظری توکلی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در مراسم افتتاحیه دوره بدو خدمت نیروهای آزاد مدارس سما و سایر مدارس غیردولتی ناحیه یک آموزش و پرورش کرمان که با حضور معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک کرمان، کارشناسان مشارکت‌های مردمی، نیروی انسانی، تکنولوژی آموزشی، آموزش ابتدایی، روابط عمومی ناحیه یک کرمان، معاون سمای دانشگاه آزاد اسلامی کرمان و مسئول مجتمع پسرانه سمای کرمان و جمعی از معلمان برگزار شد، اظهار کرد: مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی پس از انتصاب دکتر ولایتی رویکرد جدیدی را بنا نهاده‌اند و آن توجه ویژه به مدارس است.

وی با تأکید بر اولویت امور فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه اگر قرار است تمدن‌سازی شکل بگیرد باید از مدارس ابتدایی و پیش‌دبستانی آغاز شود، توضیح داد: ایجاد تحول در مدارس سما کاملاً مشهود است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با اشاره به اهمیت و نقش معلمان‌ بر اندیشه دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: کسانی که قرار است اندیشه‌ها را در اختیار داشته باشند اگر تخصص لازم را کسب نکرده باشند در امر خطیر تربیت موفق نخواهند شد.

منظری توکلی با بیان اینکه اولین آیات قرآن کریم نخستین سند تعلیم و تربیت اسلامی است که بر پیامبر گرامی اسلام(ص) نازل شد، افزود: دانش‌آموزان قبل از اینکه از سخنان ما آموزش بگیرند از اعمال ما می‌آموزند، اگر می‌خواهیم آنان را به‌خوبی، صداقت و اخلاق دعوت کنیم باید این امور در اعمال ما متجلی باشد.

وی با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی دانش‌افزایی و توانمندسازی معلمان را بسیار جدی گرفته است، توضیح داد: اینکه می‌توانیم مفید باشیم را باید قدر بدانیم و در این فرصت خود را از دنیا و آخرتی نیکو بهره‌مند سازیم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان توضیح داد: حسن مطلع این جلسه قرائت زیارت عاشورا بود که می‌توان آن را تجلی تولی و تبری که یکی از واجبات و فروع دین است، دانست.

انتهای پیام

کد خبر: 1026662

وب گردی

وب گردی