برپایی پاویون ملی ایران در نمایشگاه ماکس 2019 روسیه

پاویون شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه ماکس ۲۰۱۹ در روسیه با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با همکاری کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری و صندوق نوآوری و شکوفایی برپا شد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، در پاویون ملی ایران در چهاردهمین دوره از نمایشگاه ماکس 2019 روسیه، شرکت‌های دانش بنیان آخرین فناوری‌های خود را به نمایش گذاشتند.

نمایشگاه ماکس روسیه یکی از معتبرترین نمایشگاه‌های حوزه هوا و فضا در جهان است. در این دوره از نمایشگاه، 820 شرکت از 33 کشور دنیا فناوری‌های جدید خود را عرضه کرده و به دنبال صادرات محصولات خود بوده‌اند.

این نمایشگاه هر سال در حوزه‌های مختلفی چون هواپیما، هوانوردی عمومی، هواپیمای نظامی، هلی‌کوپتر، وسایل نقلیه هوایی بی‌نام، موتورسازی و تسلیحات و تجهیزات هواپیمایی برگزار می‌شود.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف کمک به صادرات محصولات دانش‌بنیان ساخت ایران و ایجاد و تقویت برندهای ایرانی، از شرکت‌های منتخب تولیدی برای حضور در نمایشگاه MAKS 2019 در قالب حضور در پاویون ملی ایران و شرکت در نشست تجاری رو در رو حمایت کرد.

در این نمایشگاه که در تاریخ پنجم تا دهم شهریور ماه در مسکو برگزار شد، 5 شرکت دانش بنیان با ارائه جدیدترین دستاوردها مشتریان عمده‌ای برای محصولات صنعت هوافضای کشور به ارمغان آوردند.

نمایشگاه ماکس یکی از معتبرترین نمایشگاه‌های حوزه هوا و فضا در جهان است. این نمایشگاه 27 آگوست تا 1 سپتامبر 2019 برابر با 5 تا 10 شهریور 1398 در کشور روسیه برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026664

وب گردی

وب گردی