بیش از 400 دام در روستاهای سیل زده استان لرستان معاینه شدند

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد‌ خرم‌آباد، خدمات ارائه‌شده در دومین اردوی جهادی در روستاهای شهرستان چگنی استان لرستان را تشریح کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از خرم‌آباد، دومین اردوی جهادی کمیته سلامت در بلایا و حوادث دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در بخش شاهیوند از توابع شهرستان دوره چگنی از تاریخ ۷ شهریور آغاز شده و تا ۱۴ شهریور ماه ادامه دارد.

قباد مهرپور مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد‌ خرم‌آباد در حاشیه این اردو گفت: در این مدت به بیش از یک‌هزار نفر از اهالی روستاهای زمزم،کله‌هو، درمره، ورپل میان‌کنان، شیخ‌گل، ژریژه‌بان‌، وله‌کوش، پیری، چناران و هفت چشمه خدمات پزشکی شامل ویزیت و تحویل دارو انجام شده است.

وی از ارائه خدمات دامپزشکی به روستای درمره، ورپل،کله‌هو و ژریژه‌بان خبر داد و عنوان کرد: در این مدت بیش از ۴۰۰ دام سبک و سنگین معاینه شده و داروهای مورد نیاز به دامداران تحویل شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد‌ خرم‌آباد گفت: در این راستا با استقرار کلینیک دندانپزشکی سیار ارائه خدمات دندانپزشکی به مردم این مناطق نیز آغار شده که تاکنون ۸۰ نفر از اهالی این مناطق خدمات دندانپزشکی دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026668

وب گردی

وب گردی