دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی انتصاب وزرای جدید آموزش و پرورش و میراث فرهنگی را تبریک گفت

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پیام‌های جداگانه‌ای، انتصاب وزرای جدید آموزش و پرورش و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را تبریک گفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، سعیدرضا عاملی در پیام‌های جداگانه‌ای انتصاب حاجی میرزایی وزیر جدید آموزش و پرورش و علی‌اصغر مونسان وزیر جدید میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را تبریک گفت.

در پیام دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی خطاب به وزیر آموزش و پرورش آمده است: حُسن اعتماد رئیس جمهور و نمایندگان ملت به جنابعالی و رأی اعتماد به عنوان وزیر آموزش و پرورش را صمیمانه تبریک عرض می‌کنم. حضور جنابعالی در مدیریت نهاد مهم و حساس آموزش و پرورش فرضت مغتنم و ارزشمندی است که به حول و قوه الهی می‌تواند موجب جهش و پیشرفت روزافزون این نهاد در مسیر تحقق سند راهبردی تحول بنیادین آموزش و پرورش باشد.

در ادامه پیام عاملی ذکر شده است: انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان وزیر آموزش و پرورش و همچنین عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی را تبریک گفته و دوام توفیقات الهی در خدمت به نظام مقدس جمهوری را برای آن برادر ارجمند مسئلت دارم.

همچنین دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، پیام مشابهی خطاب به وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منتشر کرد که در بخشی از این پیام آمده است: حوزه مهم میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در مدیریت راهبردی حوزه فرهنگ نقش مهم و به‌سزایی دارد و در سند نقشه مهندسی فرهنگی به عنوان سند اصلی و بالادستی حوزه فرهنگ، جایگاه مهمی به میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اختصاص پیدا کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026697

وب گردی

وب گردی