مشارکت واحد نجف آباد با شرکت تحقیقاتی، طراحی و تولید موتور ایران خودرو (ایپکو)

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد از مشارکت فعال این واحد دانشگاهی با شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران خودرو (ایپکو)، در زمینه ساخت قطعات موتور خودروهای جدید دارای استاندارد یورو 5 خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد نجف آباد،‌ امیررضا نقش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدنجف آباد برنامه ریزی پیرامون رفع مشکلات حوزه صنعت کشور را از اولویت های اصلی این واحد دانشگاهی برشمرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد با بهره‌مندی از امکانات و تجهیزات مدرن آزمایشگاهی و کارگاهی و ظرفیت بالای اعضای هیأت علمی خود، زمینه بسیار مناسبی را جهت اجرای طرح های تحقیقاتی برون دانشگاهی ایجاد کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدنجف آباد اظهار کرد: این واحد دانشگاهی در سال گذشته بالاترین سطح انعقاد قراردادهای تحقیقاتی را در بین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کشور کسب کرده است که نشان از توانمندی بالای این واحد در رفع چالش ها و مشکلات پژوهشی، صنعتی و تحقیقاتی کشور دارد.

عضوهیات امنای دانشگاه آزاداسلامی استان اصفهان افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در پنج ماهه نخست سال جاری موفق شد بیش از ده میلیارد ریال از میزان مشارکت طرح های تحقیقاتی کشور را از آن خود نماید که در تاریخ این واحد دانشگاهی بی سابقه بوده است.

نقش فعالیت های اخیر واحد نجف آباد در بین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کشور در راستای پژوهش اثرگذار و ارتباط موثر با صنایع مستقر در داخل و خارج از استان را کم نظیر ارزیابی و ابراز امیدواری کرد: با به کارگیری تمامی امکانات و همراهی اعضاء هیأت علمی و کارکنان دلسوز این واحد دانشگاهی، گام های موثری در این مسیر برداشته شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1026703

وب گردی

وب گردی