فعالیت ترویجی مجمع تشخیص مصلحت نظام و دانشگاه آزاد برای سیاست‌های کلان کشور

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از همکاری این مجمع با دانشگاه آزاد اسلامی، برای فعالیت ترویجی در راستای سیاست‌های کلان کشور خبر داد.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره فعالیت‌های پژوهشکده چشم‌انداز و آینده‌پژوهشی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اظهار کرد: با توجه به تحولاتی که در مجمع تشخیص مصلحت نظام صورت گرفته، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت، به عنوان اسناد بالا دستی این مجمع در نظر گرفته شده است؛ همچنین فعالیت کلیه مجموعه‌های دبیرخانه و مجمع تشخیص، در این راستا سمت و سو گرفته است.

وی افزود: مجموعه‌های پژوهشی مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیانیه گام دوم و سند الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت تناسب زیادی دارند. پژوهشکده چشم‌انداز و آینده‌پژوهشی که به مدت 10 سال در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت دارد، یکی از وظایف خود را اجرا و عملیاتی سازی ملزومات بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی می داند.

رضایی ادامه داد: پژوهشکده چشم‌انداز و آینده‌پژوهشی از جنبه های پژوهش، مشاوره و آموزش فعالیت‌های زیادی انجام داده است؛ همچنین در حوزه فرهنگی و تربیتی نیز برنامه های مختلفی در دستور کار این پژوهشکده قرار گرفته است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره همکاری‌های پژوهشکده چشم‌انداز و آینده‌پژوهی با دانشگاه آزاد اسلامی گفت: طی جلسه اخیر با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی، قرار بر این شد که این دانشگاه با همکاری مجمع تشخیص مصلحت نظام در سراسر کشور، فعالیت ترویجی را برای سیاست کلی کشور در پیش گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026719

وب گردی

وب گردی