موافقت اصولی وزارت بهداشت با راه اندازی کلینیک دندانپزشکی دانشگاه آزاد اصفهان

مجوز موافقت اصولی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با راه اندازی درمانگاه دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان صادر شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، آرش قدوسی معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با اعلام خبر راه اندازی درمانگاه دندانپزشکی در واحد اصفهان گفت: پس از یکسال پیگیری مستمر و اخذ مجوز های لازم، دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پروانه موافقت اصولی راه اندازی درمانگاه دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان را صادر کرد.

قدوسی افزود: درمانگاه دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان با نام کلینیک دندانپزشکی خاتم الانبیاء(ص)، در خیابان شهید بهشتی اصفهان و در محله قدیمی مسجد لنبان واقع شده است که با توجه به قرار گرفتن کلینیک در منطقه پر جمعیت شهر، کمک شایانی به درمان مردم بویژه اقشار کم درآمد شهر خواهد بود.

معاون علوم پزشکی پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان ادامه داد: ساختمان درمانگاه دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان از سوی یکی از خیرین محترم اصفهانی در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان قرار گرفته و دانشکده دندانپزشکی مقدمات راه اندازی درمانگاه را فراهم کرده است.

قدوسی تشریح کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته، زمان صبح فعالیت درمانگاه به موضوع «دندانپزشکی جامعه نگر» با هدف آموزش های بهداشت دهان و دندان به دبستانی ها و دانش آموزان سایر مقاطع اختصاص داده شده و زمان بعد از ظهر، مختص به امور «درمانی» شده است.

لازم به ذکر است ساختمان کلینیک دندانپزشکی خاتم الانبیاء(ص) در سه طبقه و به مساحت تقریبی 550 متر مربع و کاملا نوساز می باشد و نقشه آن نیز به تایید معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان رسیده است و صبح امروز جهت هماهنگی های لازم جلسه ای با حضور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان معاونین این دانشگاه و خیّر محترم برگزار شد و به منظور راه اندازی آن تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1026732

وب گردی

وب گردی