دانشگاه آزاد اسلامی برای توسعه مراکز درمانی و ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی سیاست‌های ویژه‌ دارد

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: 30 درصد پزشکان کشور از دانشگاه آزاد اسلامی فارغ‌التحصیل شده‌اند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکا نیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی به نقل از واحد تبریز، محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه بازدید از بیمارستان امام سجاد (ع) تبریز و افتتاح بخش‌های ویژه بیمارستان گفت: مهمترین وظیفه دانشگاه آزاد اسلامی آموزش است و برای آموزش دانشجویان رشته‌های پزشکی نیاز به عرصه بالینی است. بنابراین بیمارستان امام سجاد (ع) برای یک فیلد آموزشی و پژوهشی و درمانی ایجاد و راه‌اندازی شده است.

وی افزود: در حقیقت سعی کردیم که یک مرکز درمانی مجهز به امکانات پیشرفته را در شهر تبریز داشته باشیم که بتواند هم مرکز مناسبی برای خدمات رسانی به مردم عزیزمان بوده و همچنین محل خوبی برای آموزش دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی باشد.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به راه‌اندازی بخش‌های مختلف بیمارستان امام سجاد(ع) گفت: از زمان افتتاح این مرکز درمانی، از بخش‌های مختلف آن به مرور زمان بهره برداری شده و امروز شاهد راه‌اندازی بخش‌های ویژه آن شامل ICU, CCU, NICU و کلینیک دندانپزشکی هستیم.

وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی برای توسعه مراکز درمانی و ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی به عموم هموطنان سیاست های ویژه ای را در پیش گرفته است.

نفر با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی هم‌اکنون دارای 1000 تخت بیمارستانی در کشور است، گفت: با سازوکارهایی که با مسئولان وزارت بهداشت داشتیم، توانسته‌ایم تعداد بیمارستان‌های دانشگاه آزاد اسلامی را افزایش داده و آنها را با دستگاه‌های پیشرفته پزشکی تجهیز کنیم.

معاون علوم پزشکی دانشگاه با بیان اینکه 30درصد پزشکان کشور دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی هستند، تصریح کرد: در 30 سال اخیر پزشکان زیادی تربیت و تحویل جامعه پزشکی شده که حدود 30 درصد آنها از دانشگاه آزاد اسلامی فارغ‌التحصیل شده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026762

وب گردی

وب گردی